Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوزیل مبارزه را آغاز کرد، تمرینات اختصاصی با وزنه+ ویدیو

© REUTERS / Dylan Martinezمسوت اوزیل
مسوت اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوت اوزیل که از لیست آرسنال و میکل آرتتا برای بازی در لیگ برتر و لیگ اروپا خط خورده است، تمرینات اختصاصی و انفرادی اش را آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، اوزیل که از ماه مارچ در مسابقات تیمش حاضر نشده است، چندی پیش به طور رسمی از لیست آرسنال برای رقابت های این فصل فوتبال خط خورد تا آرتتا به صورت علنی مخالفتش را با حضور اوزیل در ترکیب تیمش بیان کند.

اوزیل اما چندی بعد در صفحه توئیترش اعلام کرد که باشگاه و سرمربی در قبال او وفادار نبوده اند و او لایق این برخورد نبوده است.

اوزیل اما در این پیام اعلام کرد که هرگز دست از مبارزه نخواهد کشید و دوباره برای به دست آوردن جایگاه اصلی اش تلاش خواهد کرد.

با این حال وی به تازگی ویدویی از خودش در حال وزنه زدن در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: مبارزه در این راه برای رسیدن به هدف

View this post on Instagram

The struggles along the way are only meant to shape you for your purpose. 〽️ #M1Ö

A post shared by Mesut Özil (@m10_official) on

اوزیل در حالی از لیست آرسنال کنار گذاشته شده است که وی دستمزد فوق العاده بالایی دارد و این برای باشگاه لندنی یک ضرر به حساب می آید.

بازیکن آلمانی که در طی دو سال گذشته حاشیه های زیادی داشته در حال حاضر هفته ای 350 هزار پوند از آرسنال حقوق میگیرد، در حالی که ماه هاست برای این  تیم حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала