فارن پالیسی: ترامپ و بایدن برنامه‌ای برای حضور یا خروج از افغانستان ندارند

© AP Photo / Jeff Chiuفارن پالیسی: ترامپ و بایدن برنامه‌ای برای حضور یا خروج از افغانستان ندارند
فارن پالیسی: ترامپ و بایدن برنامه‌ای برای حضور یا خروج از افغانستان ندارند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فارن پالیسی نوشت افغان‌ها بر این باورند که دونالد ترامپ و یا بایدن کاری برای افغانستان نمی‌کنند و هیچ یک از آن‌ها برنامه‌ای برای خروج از این کشور ندارند.

به گزارش  اسپوتنیک،  نشریه «فارن پالیسی» نوشت که مردم افغانستان صرفنظر از اینکه چه کسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌شود بر این باورند که آمریکا کاری برای آن‌ها نمی‌کند و تنها امیدوارند که رئیس جمهور بعدی آمریکا نیروهای این کشور را از افغانستان خارج کند.

جو بایدن: افغانستان کشوری نیست که متحد شود - اسپوتنیک افغانستان
جو بایدن: افغانستان کشوری نیست که متحد شود

این گزارش می‌افزاید که حتی درصورت پیروزی ترامپ در انتخابات، که براساس نظرسنجی‌ها احتمال آن کم است، شمار کمی از افغان‌ها به توانایی او در انجام به موقع به وعده‌هایش اعتماد دارند.

بایدن در مناظرات انتخاباتی میان حزبی گفته بود: من کاملاً مخالف ایده ملت‌سازی در افغانستان بودم، تنها چیزی که باید در آنجا انجام دهیم مبارزه با تروریسم است، هیچ احتمالی برای متحد کردن این کشور وجود ندارد.

فارن پالیسی همچنین نوشت: مهم نیست که چه کسی در انتخابات هفته آینده آمریکا پیروز شود ، راه پیش‌رو مملو از موانع مشابه خواهد بود و هیچ یک از نامزدان چارچوب منسجمی را برای خروج و یا ادامه حضور تعیین نکرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала