Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساعت‌های تعیین کننده برای جیانلوئیجی دوناروما در ایتالیا

© REUTERS / Alberto LingriaВратарь ФК "Милан" Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК "Ювентус"
Вратарь ФК Милан Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میلان به دنبال تمدید قرارداد جیانلوئیجی دوناروما است ولی پی‌اس‌جی در این بین تلاش می‌کند تا او را برباید.

به گزارش اسپوتنیک؛ جیانلوئیجی دوناروما بدون شک یکی از دروازه‌بان‌هایی است که توسط لئوناردو برای دوره پس از کیلور ناواس مورد بررسی قرار گرفته است. و این روزها برای تمدید قرارداد او در آث میلان بسیار ضروری است ولی مدیر ورزشی پی‌اس‌جی در حالت آماده باش است.

مطمئناً کیلور ناواس رضایت کامل PSG را در داخل و خارج از زمین به دست آرده است. دروازه‌بان کاستاریکایی در اوج 33 سالگی هنگامی که دسامبر آینده سی‌وچهارمین سال زندگی خود را آغاز خواهد کرد، توانسته آرامشی را به دروازه‌های پاریس بازگرداند.

اگرچه او تا جون 2023 قرارداد دارد، لئوناردو از قبل در حال برنامه ریزی برای آینده است. این می‌تواند دلیل پیوند نام جیانلوئیجی دوناروما با پی‌اس‌جی باشد آهنگی که مدیر ورزشی پاریس از آن قدردانی می‌کند و این پرونده باید این پنجشنبه 180 درجه تغییر کند.

 

یک روز سرنوشت ساز برای تمدید دوناروما، اما...

حداقل این اطلاعاتی است که توسط لاگاتزتا دلو اسپورت ارائه شده است. روزانه ترانسپلین در ساعات اخیر فاش کرده که پنجشنبه یک روز ضروری برای ادامه عملیات در این مورد است. در واقع مینو رایولا نماینده او پنجشنبه این هفته در میلان خواهد بود و قرار است مذاکرات با سران روسونری برای وقت اضافی به آلسیو رومانیولی و جیانلوئیجی دوناروما در میان دیگران انجام شود. همه چیز باز می‌ماند سناریوی جدایی آزادانه وی در ماه جون نیز منتفی نیست. آث میلان تمام تلاش خود را برای تکمیل این تمدید نسبتاً ظریف انجام می‌دهد و پی‌اس‌جی می‌داند چه انتظاری داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала