Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ بایرن به سختی پیروز شد، دومین تساوی اینترمیلان رقم خورد

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاپ لیگ قهرمانان اروپا
کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در دومین هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار زودتر از سایر دیدارها برگزار شد و بایرن مونیخ لوکوموتیو مسکو را شکست داد و اینترمیلان برابر شاختار دونتسک اوکراین متوقف شد.

به گزارش اسپوتنیک، در نخستین شب از هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار زودتر از سایر دیدارها برگزار شد که از گروه A رقابت‌ها، بایرن مونیخ در برابر لوکوموتیو مسکو صف آرایی کرد و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست داده و دومین پیروز خود را کسب کند.


گُل‌های این دیدار لئون گورتزکا در دقیقه 13، جوشوا کیمیچ در دقیقه 79 برای بایرن و  آنتون میرانچوک در دقیقه 70 برای برای لوکوموتیوی مسکو به ثمر رساندند.
با این نتیجه در گروه A، بایرن با کسب دومین پیروزی‌اش 6 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. لوکوموتیو با 1 امتیاز دوم شد و ردبول نیز با 1 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و اتلتیکو به صورت موقت در رده چهارم است.

 

 


در دیگر بازی و از گروه B، اینترمیلان در اوکراین به مصاف شاختار دونتسک رفته بود که باز هم و اینبار با نتیجه بدون گُل متوقف شد.
اینترمیلان که در دیدار قبلی برابر مونشن گلادباخ با نتیجه 2-2 متوقف شده بود، برای دومین هفته متوالی متوقف شد. شاختار اما به لطف پیروزی هفته گذشته‌اش مقابل رئال مادرید 4 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت.
در این گروه گلادباخ به صورت موقت دوم است و اینترمیلان و رئال نیز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала