تشویق غنی از دو تن دانش آموزان مدال آور مسابقات بین المللی ریاضی

© facebook Official Page for the President of The Islamic Republic of Afghanistan.تشویق غنی از دو تن دانش آموزان مدال آور مسابقات بین المللی ریاضی
تشویق غنی از دو تن دانش آموزان مدال آور مسابقات بین المللی ریاضی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان امروز پس از ظهر دو تن از دانش آموزان مدال آور مسابقات بین المللی ریاضی را مورد تشویق قرار داد. 

محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور  - اسپوتنیک افغانستان
غنی: عاملان حمله تروریستی مرکز «کوثر دانش» هرچه زودتر شناسایی و نابود شوند
به گزاش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز سه شنبه نوشت: محمد اشرف غنی رئیس جمهورافغانستان ظهر امروز در جریان دیدار علمی شاگردان مکتب ها از ارگ، با محمد نوری مدال آور طلا و احمد نوری مدال آور برونز در مسابقات بین المللی ریاضی که در کشور بلغاریا برگزار گردیده بود، دیدار کرد و آنان را مورد تشویق قرار داد.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که رئیس جمهور ضمن قدردانی از مدال آوران متذکره، برای آنان آینده روشن و موفقیت های بیشتر آرزو نموده، گفت که شما ظرفیت های جوانان و دانش آموزان افغانستانی و تصویر واقعی افغانستان نوین را به جهانیان به نمایش گذاشتید.
بر پایه این گزارش، رئیس جمهور افغانستان گفت: زمانی که جنگ نامشروع در افغانستان پایان یابد، باور دارم که جوانان ما در فضای امن بیشتر می توانند بدرخشند و برای کشور شان مدال ها و افتخارات را کمایی نمایند.
در این خبرنامه همچنان افزوده شده است، که در مقابل، محمد نوری و احمد نوری از توجه و تشویق رئیس جمهور از آنان، تشکر کرده گفتند که هدف اساسی ما پس از پایان دورۀ تحصیلی، خدمت بیشتر به وطن و مردم و کسب افتخارات است و برای رسیدن به این آرمان ملی، شب و روز تلاش می کنیم.
یادآوری می کنیم، که کشور بلغاریا مسابقات بین المللی ریاضیات را از سال ۲۰۱۳ بدینسو همه ساله به اشتراک نوجوانان از پنج قارۀ جهان به شمول افغانستان برگزار می کند و مسابقات امسال به دلیل گسترش ویروس کرونا از طریق آنلاین انجام شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала