واکنش کرملین به گفته های بایدن در مورد "تهدید روسیه"

© Fotolia / yulenochekkکاخ کرملین مسکو
کاخ کرملین مسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی کرملین به اظهارات اخیر نامزد دموکرات انتخابات آمریکا مبنی براینکه "روسیه بزرگترین تهدید برای ایالات متحده در صحنه بین‌المللی" است، پاسخ گفت.

به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه، اظهارات اخیر جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس  را به تبصره گرفت.

 جو بایدن در مصاحبه با این شبکه خبری ابراز داشت: «من فکر می‌کنم در حال حاضر بزرگترین تهدید آمریکا از نظر تضعیف امنیت و اتحاد ما روسیه است». 

بایدن: روسیه بزرگترین تهدید برای آمریکا است - اسپوتنیک افغانستان
بایدن: روسیه بزرگترین تهدید برای آمریکا است

سخنگوی کرملین در واکنش به این اظهارات گفت: اصلا چنین نیست. ما کاملاً با این موضوع مخالفیم. پسکوف خاطر نشان ساخت: «ما فقط متأسف هستیم که به این ترتیب  تخم نفرت مطلق از روسیه کاشته می شود و کشور ما به عنوان یک دشمن قرار می گیرد، در حالی که واقعیت چنین نیست».

این در حالی است که پیشتر نامزد دموکرات آمریکا ابراز داشت: «به نظر من در حال حاضر روسیه بزرگترین تهدید برای تضعیف امنیت و اتحاد آمریکا است و دوم، من فکر می‌کنم چین بزرگترین رقیب ما است.

 وی افزود: رویکرد ایالات متحده تعیین خواهد کرد که آیا کشورها همچنان به عنوان رقبا ادامه خواهند داد یا از نظر توازن قوا به یک رقابت جدی تر تبدیل خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала