Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لبخند بر لبان پرز و زیدان؛ مذاکرات پی‌اس‌جی با امباپه بی‌نتیجه پایان یافت

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخستین دور مذاکرات پاریسن‌جرمن با کلیان امباپه برای تمدید قرارداد با شکست مواجه شده و به نظر می‌رسد که ستاره فرانسوی آماده تمدید نیست.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی کلیان امباپه با پاریسن‌جرمن تا پایان سال 2022 اعتبار دارد و این بازیکن به دنبال جدایی از جمع پاریسی‌ها است. این باشگاه اما نمی‌خواهد این ستاره درخشان را از دست دهد و از همین حالا تلاش دارد تا راه‌های رسیدن دیگر باشگاه‌ها به خصوص رئال مادرید را به این بازیکن کوتاه سازد.

براساس گزارش اکیپ، این باشگاه امروز مذاکرات ابتدائی را با این بازیکن آغاز کرد اما به نظر می‌رسد که ستاره فرانسوی آماده تمدید قرارداد با این باشگاه نیست و مذاکرات بدون نتیجه پایان یافته.

امباپه که برای کار کردن زیر نظر زیدان در رئال مادرید بسیار امیدوار است، از علاقه این تیم تیم نیز آگاه است و به همین دلیل به مدیران تیم فعلی خود روی خوش نشان نداده است.

با این شرایط پاریسن‌جرمن راه دشواری برای حفظ امباپه دارد و در صورتیکه او آماده تمدید نشود، این باشگاه مجبور خواهد شد تا او را با وجود درخشش بی‌نظیرش به فروش برساند.

امباپه در فصل جاری درخشش بسیار خوبی داشته و تاکنون شش گُل در پنج بازی لیگ 1 به ثمر رسانده است و در کنار ابراهیما نایان از متز، بهترین گلزن لیگ در 2020/21 است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала