داوطلبی برای آلوده شدن به کرونا

© Sputnik / Justin Griffiths-Williams /  مراجعه به بانک تصاویر داوطلبی برای آلوده شدن به کرونا
داوطلبی برای آلوده شدن به کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در کشور بریتانیا قرار است آزمایشاتی انجام شود. اما در آن گروهی از اشخاص باید به صورت داوطلبانه به کرونا مبتلا شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلمبرگ، طبق گزارشات، دولت انگلیس قراردادی را با شرکت دواسازی «Open Orphan Plc» برای اجرای برنامه چالش انسانی امضا کرده است که به تسریع در تولید واکسین کووید-19 کمک خواهد کرد.

تلاش انگلیس برای ثبت واکسن ضد  کرونا - اسپوتنیک افغانستان
روسیه: اکنون انگلیس تلاش دارد واکسن ضد کرونای خود را ثبت کند

در عین حال به عنوان بخشی از آزمایشات، گروهی از داوطلبان به ویروس کروناآلوده می شوند و حداقل دوز لازم برای آلوده شدن فرد به SARS-CoV-2 تعیین می شود. خاطرنشان می شود که وضعیت افراد به دقت کنترول خواهد شد و افرادی که خطر ابتلا به شکل شدید بیماری را دارند اجازه اشتراک در این آزمایش را نخواهند داشت.
از سوی هم شرکت دواسازی «Open Orphan Plc» این مطالعه را غیر معمول خواند، زیرا چنین آزمایشاتی فقط بر روی داوطلبان با درمان های شناخته شده با اثربخشی اثبات شده انجام می شود. شرکت تاکید می‌کند که این ابتکار عمل باید توسط مقامات و کمیته ای که به ویژه تشکیل شده است ارزیابی شود.
در همین حال شرکت های واکسین سازی «Pfizer Inc و AstraZeneca» به بلمبرگ گفته اند که قصد ندارند در چنین آزمایشاتی شرکت کنند.
گفته می‌شود که آنها قصد دارند 43 میلیون دالر را برای این آزمایشات اختصاص دهند.
این درحالیست که وزارت صحت بریتانیان اعلام کرده است که در 24 ساعت گذشته به تعداد 21330 تن به ویروس کرونا مبتلا شده اند. با ثبت این آمار شمار کل مبتلایان در این کشور به 762 هزار 542 تن رسیده است.
تاکنون حدود 46 هزار 706 تن ناشی از بیماری کرونا در این کشور جان‌های خودرا ازدست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала