الیزابت دوم قاتل شجاع را عفو کرد

© AFP 2023 / Heathcliff O'Malley/Pool الیزابت دوم ملکه انگلیس.
 الیزابت دوم ملکه انگلیس. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الیزابت دوم ملکه بریتانیا، استیفن گالانت محکوم به قاتل را، بخاطر شهامت وی در سال 2019 برای نجات مردم از حمله تروریستی در پل لندن عفو کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در نوامبر 2019، عثمان خان جوان 28 ساله که قبلاً به جرم دست داشت و به جرم فعالیت های تروریستی محکوم شده بود، زودتر از موعد مقرر آزاد شد.

پولیس لندن: در این حمله تروریستی 2 تن زخمی شدند - اسپوتنیک افغانستان
پولیس لندن: در این حمله تروریستی 2 تن زخمی شدند

روزی وی با  گروهی از افراد مسلح با کارد و چاقو در پل لندن بر عابرین حمله کردند. در نتیجه ، دو نفر جان دادند و سه نفر زخمی شدند. چندین عابر موفق شدند جلوی تروریست را بگیرند. آنها نمیدانستند که وسیله انفجاری متصل به بدن عثمان خان جعلی است. یکی از آنها استفان گالانت مرد 42 ساله ، که به جرم قتل محکوم بود. در آن روز ، به وی اجازه داده شده بود که در مراسمی برای زندانیان شرکت نماید.

این نشریه خاطرنشان می کند که الیزابت دوم به توصیه دولت از حق عفو استفاده کرد. وزارت سارنوالی بریتانیا گزارش داد که این تصمیم در رابطه با "اقدامات بسیار شجاعانه" گالانت اتخاذ گردیده است، که با وجود خطر برای زندگی اش، مردم را نجات داد. در همان زمان ، خانواده مقتول از تصمیم مقامات حمایت کردند. پسرش خاطر نشان کرد که آنچه در پل لندن رخ داده نشان می دهد که چگونه انسان می تواند تغییر کند.

استفان گالانت اکنون می تواند در جون 2021 برای آزادی مشروط عارض گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала