Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز تنش جدید میان بازیکنان و هیئت مدیره بارسلونا

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان و هیئت مدیره بارسلونا، بخاطر کاهش دستمزد وارد جنگ شده اند و به نظرمی‌رسد که اکثر بازیکنان با کاهش دستمزد شان مخالف اند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا این روزها از لحاظ اقتصادی در وضعیت بدی قرار دارد و بخاطر ویروس کرونا 90 میلیون یورو ضرر کرده است.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником Реал Мадрида Серхио Рамосом - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رنگ گلابی؛ بد یُمن برای رئال و بارسا

هیئت مدیره باشگاه، بخاطر رفع برخی مشکلات مالی و آمادگی برای وارد شدن به پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، اخیراً از تمامی بازیکنان و کارکنان باشگاه خواسته تا با کاهش دستمزد‌های شان موافقت کنند.

بازیکنان این باشگاه که قبل از این بخاطر کمک به باشگاه دستمزدهای شان را کاهش داده بودند، به نظر می‌رسد که این بار با چنین درخواست مخالف اند و نمی‌خواهند دستمزد شان را کاهش دهند.

مارکا امروز در گزارشی مدعی شده که ریاست باشگاه برای مذاکره در مورد کاهش دستمزد بازیکنان، از همه بخش‌ها خواسته بود تا نمایندۀ را به جلسه آن‌ها بفرستند. بازیکنان اما با این درخواست مخالفت کرده اند و نمی‌خواهند دستمزد شان را کاهش دهند.

این جلسه قرار بود چهارشنبه برگزار شود و بازیکنانی چون مارک آندره تراشتگن، سرجینیو دست، کلمنت لنگلت، میرام پیانیچ و فرانکی دی یونگ آماده شده بودند تا دستمزد شان را کاهش دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала