Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار رئیس جمهورغنی با قهرمانان لیگ برتر مردان و زنان

© Photo / ARGاشرف غنی با تیم شاهین آسمایی
اشرف غنی با تیم شاهین آسمایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان ظهر امروز با هیات رهبری فدراسیون فوتبال، تیم های قهرمان و نایب قهرمان فصل نهم لیگ برتر فوتبال مردان و همچنان تیم های قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر دختران، دیدار کرد.

در این دیدار که در قصر سلام خانۀ ارگ انجام شد، ابتدا محمد یوسف کارگر رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان صحبت کرد و از توجه مقام محترم رئیس جمهور به ورزش و حمایت دولت از ورزشکاران، تشکر نمود.

وی همچنان ضمن ابراز امتنان از نیروهای امنیتی و دفاعی بخاطر تامین امنیت مسابقات فصل نهم لیگ برتر فوتبال، گفت: لیگ برتر فوتبال افغانستان پیام های وحدت، وفاق و همبستگی ملی و حمایت از نظام جمهوریت را به همراه داشت.

آقای کارگر برگزاری موفقانۀ فصل نهم لیگ برتر فوتبال افغانستان را به رئیس جمهور، معاون اول ریاست جمهوری و تمام مردم افغانستان تبریک گفت و افزود که اگر از ما حمایت های بیشتر صورت گیرد، در میادین منطقوی و بین المللی نیز دستآوردهای چشم گیری خواهیم داشت.

در ادامه فردین حکیمی بازیکن تیم فوتبال شاهین آسمایی و آرزو رحیمی مسئول تیم فوتبال بانوان صحبت نمودند و از رهبری حکومت افغانستان بخاطر حمایت از فوتبال، تشکر کردند.

سپس رئیس جمهور غنی به ایراد سخن پرداخت و گفت: شما افتخار ما و الگو برای نسل جوان افغانستان هستید. شما برای ما لبخند و خوشی آوردید و رقابت سالم را تمثیل نمودید.

وی افزود: از اینکه نام های زیبا را برای تیم های لیگ برتر فوتبال افغانستان انتخاب کرده اید، تشکر می کنم.

وی قهرمانی تیم فوتبال شاهین آسمایی و نایب قهرمانی تیم فوتبال سیمرغ البرز را در دور نهم لیگ برتر فوتبال مردان افغانستان و همچنان قهرمانی تیم فوتبال دختران هرات و نایب قهرمانی تیم فوتبال دختران کابل در فصل چهارم لیگ برتر دختران را تبریک گفت.

رئیس جمهور ضمن تشکر از معاون اول ریاست جمهوری بخاطر حل مشکلات فدراسیون فوتبال، گفت: دولت شما را از نگاه مادی و معنوی حمایت های بیشتر خواهد کرد.

همچنین در این دیدار محمد یوسف کارگر رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان همراه با امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری و حفیظ الله ولی رحیمی رئیس تربیت بدنی و ورزش نشان افتخاری فدراسیون فوتبال را به رئیس جمهور غنی اهدا کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала