Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریستیانو رونالدو در قلب رسوایی ایتالیا

© AFP 2023 / Jonathan NackstrandПортугальский футболист Криштиану Роналдо
Португальский футболист Криштиану Роналдо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو که متهم به تخطی از قوانین ویروس کرونا در ایتالیا شده بود واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ وزیر ورزش ایتالیا فکر می‌کند کریستیانو رونالدو ممکن است پروتکل‌های ویروس کرونا را نقض کرده باشد اما ستاره یوونتوس می‌گوید که این درست نیست.

این بازیکن 35 ساله قبل از پیروزی 3-0 چهارشنبه لیگ ملت‌ها مقابل سویدن نتیجه آزمایش مثبت داشت و بازگشت به تورین را انتخاب کرد.

ستاره یوونتوس بعد از این‌که قهرمان سری A "حباب‌"ای را در هتل تیم ایجاد کرد با دو عضو کارکنان آزمایش ویروس کرونا در مسابقات اکتوبر به پرتگال پیوست.

طبق گزارشات از ایتالیا رونالدو دو آزمایش منفی کوید 19 را ثبت کند ولی قبل از این‌که به طور رسمی اجازه خروج از انزوا و سفر به وطن خود را بگیرد. به یک آزمایش دیگر احتیاج داشت.

یووه تأیید کرد که رونالدو با یک پرواز صحی مجاز از سوی مقامات بهداشتی صحی به تورین بازگشته است اما وزیر ورزش ایتالیا، به رادیو 1 گفت که اگر مجوز خاصی از طرف بهداشت داده نشده بود احتمال این سفر قوانین را نقض کرده بود مسئولین.

با این حال روز جمعه  رئال مادرید و اصرار داشتند که در تمام مدت قوانین را رعایت کرده‌ است.

وی در ویدئویی در اینستاگرام گفت: "از همه پیام‌های پشتیبانی شما متشکرم خانواده من در طبقه دیگری از خانه هستند؛ ما نمی‌توانیم ارتباط برقرار کنیم. اما من بدون علامت هستم. نمی‌توانم صبر کنم تا به زمین برگردم تا بازی کنم."
رونالدو اضافه کرد: "من همیشه در خانه هستم، گاهی آفتاب می‌گیرم ، [که] همچنین برای گذراندن وقت است.

"من به پروتکل احترام می گذارم. همانطور که گفته شد آن را نقض نکرده ام - این دروغ است. من از پرتغال برگشتم زیرا تیم من و من می خواستیم به همه مراحل احترام بگذاریم.

 

"من از طریق آمبولانس هوایی به ایتالیا بازگشتم و هیچ ارتباطی با کسی نداشته ام ، حتی در تورین."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала