Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال آرتتا از بازگشت مرد فرانسوی در امارات

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUArsene Wenger
Arsene Wenger - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میکل آرتتا سرمربی آرسنال اعتراف می‌کند که از بازگشت آرسن ونگر در آرسنال سود خواهد برد.

به گزارش اسپوتنیک؛ میکل آرتتا سرمربی آرسنال می‌گوید که دوست دارد آرسن ونگر با توانایی "نزدیکتر" با این باشگاه کار کند زیرا معتقد است که می‌تواند از او "چیزهای زیادی یاد بگیرد".

ونگر در ماه می 2018 پس از 22 سال هدایت از آرسنال دور شد و از آن زمان به دلیل عدم سایه انداختن بر روی باشگاه سابق‌اش، به آنجا برنگشته است.

آرتتا ادعای مداخله ونگر را رد کرده و در عوض این پیرمرد 70 ساله را تشویق کرده تا پس از این‌که دستورالعمل‌های دولت اجازه چنین کاری را بدهد به امارات برگردد.

آرتتا درباره مدیر سابق‌اش ونگر گفت: "من دوست دارم او را در اطراف ما ببینم. او چهره بزرگی برای من بود و شخصی است که هنوز هم می‌توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم و دوست دارم او را به ما نزدیکتر کنم."

آرتتا در ادامه تصریح نمود: "بدیهی است که شرایط فعلی فعلاً اجازه انجام این کار را به ما نمی‌دهد اما من فکر می‌کنم او شخصیتی است که باید در کارهایی که ما در باشگاه فوتبال انجام می‌دهیم بسیار حضور داشته باشد زیرا به نظر من او شخصی است که چشم انداز و به این باشگاه کمک کرد تا تکامل یابد و همان چیزی باشد که امروز است."

ونگر در اوایل هفته علناً صحبت کرد و دلیل خود را برای دوری از باشگاه در دو سال گذشته بیان نمود. پیرمرد 70 ساله گفت که تصمیم دارد به سرمربی جدید وقت اونای امری فرصت و زمان بدهد تا فلسفه آرسنال را توسعه دهد.

ونگر گفت: "من انتخاب كرده‌ام كه ​​كاملاً فاصله داشته باشم. این به معنای احساسی فقط از نظر جسمی نیست. مهم این است که مردم شما را سایه نمی‌بینند. ممکن است به نظر برسد که هنوز سعی دارید روی چیزها تأثیر بگذارید و راه خود را داشته باشید. من احساس کردم که بهترین کار برای قطع آن است."

آرتتا که از سال 2014 تا زمان بازنشستگی به عنوان بازیکن در سال 2016 کاپیتان باشگاه تحت نظر ونگر بود، در سال 2019 سرمربیگری را از اونای امری گرفت. از زمان انتصاب ونگر تمایل بیشتری برای بازگشت به امارات دیده است.

وقتی از ونگر سوال شد که آیا به این زودی‌ها به زمین قدیمی باز می‌گردد به گاردین گفت: "بله فکر می‌کنم می‌توانم برگردم. من فکر می‌کنم دیگر هیچ ارتباط واقعی با باشگاه ندارم، بنابراین نمی‌خواستم یکی را تحریک کنم. کی بر می‌گردم؟ من واقعاً نمی‌دانم اما از باشگاه حمایت می‌کنم و بازی‌ها را می‌بینم. من وقتی پیروز نمی‌شویم رنج می‌برم و وقتی پیروز می‌شوم خوشحالم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала