Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمرغ 2 – طوفان 0؛ نمایندۀ شمال با حذف مدافع قهرمانی، حریف شاهین در فینال شد + عکس

© APLسیمرغ البرز
سیمرغ البرز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیمرغ البرز در دیدار دشوار موفق به شکست 0-2 طوفان هریرود شد و جواز حضور در پایانی دور نهم لیگ برتر را کسب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی دور نُهم لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم سیمرغ البرز و طوفان هریرود، از ساعت 06:00 شان به وقت کابل، در ورزشگاه فدراسیون فوتبال به مصاف رفتند تا حریف شاهین در دیدار نهایی مشخص گردد.

در این دیدار که به نام میرنظام‌الدین علی‌شیر نوائی شاعر، دانشمند و سیاستمدار برجسته فرمانروایی تیموریان و معاصر سلطان حسین بایقرا مسمی شده بود، هر دو تیم بازی زیبا و پُر برخورد به نمایش گذاشتند.

طوفان هریرود با آن که در نیمه نخست تیم برتر میدان بود، اما موفق به گُلزنی نشد و بازی با نتیجه تساوی در 45 دقیقۀ نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی سیمرغ البرز با تغییراتی سرمربی این تیم ایجاد کرد، بازی را در دست گرفت و در دقیقه 57 نعمت الله کریمی موفق شد دروازه فیصل حمیدی را باز کند.

4 دقیقه پس از این گول، طوفان هریرود موفق شد بازی را مساوی کند اما داور بازی خطای فرزاد عطایی را بر روی دروازه بان سیمرغ اعلام کرد و گُل مردود شد.

در ادامه طوفان هریرود برای جبران نتیجه تلاش‌های زیادی انجام داد اما موفق به باز کردن دروازه سیمرغ نشد.

در دقیقه 86 بازی، سیمرغ روی ضد حمله موفق شد گُل دوم را به ثمر برساند و کاپیتان مصطفی رضایی موفق شد اختلاف را دو برابر کند.

در دقایق پایانی درگیری شدید میان بازیکنان دو تیم رخ داد و داور بازی فرزاد عطایی و محبوب حنیفی را با نشان دادن کارت سرخ اخراج کرد.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و سیمرغ البرز موفق شد با نتیجه 0-2 طوفان هریرود را شکست دهد و راهی فینال دور نهم لیگ برتر گردد.

فینال این رقابت‌ها به روز جمعه میان دو تیم شاهین آسمایی و سیمرغ البرز برگزار خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала