Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شاهین آسمایی 2 – د سپین غر بازان 0؛ صعود مقتدرانۀ طلایی‌پوشان پایتخت به فینال + عکس/ ویدیو

© @Sputnik: Firooz Mashoof شاهین
شاهین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاهین آسمایی با شکست د سپین غر بازان، جواز حضور در فینال دور نهم رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرد و منتظر خواهد ماند تا از میان دو تیم سیمرغ البرز و طوفان هریرود، حریفش مشخص شود.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم شاهین آسمایی و د سپین غر بازان، در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی دور نهم لیگ برتر فوتبال کشور، از ساعت 06:00 شام به وقت کابل، در ورزشگاه فدراسیون فوتبال به مصاف هم رفتند که طلایی پوشان پایتخت موفق به شکست 0-2 حریف شدند.

در این دیدار که به نام «فیض محمد کاتب» نویسنده و تاریخ‌نگار معاصر کشور مسمی شده بود، شاهین تیم برتر میدان بود و در اکثر دقایق بازی، توپ و میدان را در اختیار داشت.

این تیم در دقیقه 39 بازی موفق به باز کردن دروازه حریف شد و امان‌الله سرداری با سوپر گُل خود سبب شد تا شاگردان الیاس احمد منوچهر با برتری راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم بازی که پُر برخورد دنبال شد، د سپین غر بازان برای جبران نتیجه تلاش زیادی انجام داد اما موفق به گُل‌زنی نشد و در دقایق پایانی گُل دوم را نیز دریافت کرد.

گُل دوم شاهین آسمایی را حمیدالله حبیبی موفق شد به ثمر برساند و خیال هواداران را بابت پیروزی راحت سازد.

شاهین آسمایی با این پیروزی برای هفتمین بار راهی فینال این رقابت‌ها شد و برای مشخص شدن حریفش از میان دو تیم طوفان هریرود و سیمرغ البرز، تا فردا شب باید انتظار بکشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала