Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر در اندیشۀ جذب ستاره سیتی بدون پرداخت پول

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اینترمیلان به فکر جذب سرخیو آگوئرو در تابستان آینده به صورت رایگان از منچسترسیتی است.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو آگوئرو مهاجم آرجانتینی سیتی، یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و دو طرف تا حالا مذاکراتی برای تمدید قرارداد نداشته اند.

Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
امیدواری اینتر به تمدید قرارداد با مهاجم مدنظر بارسلونا

با توجه به همین موضوع برخی باشگاه از حالا برای جذب او در تابستان آینده برنامه ریزی دارند و اینترمیلان امیدوار است با ارائه پیشنهاد خوب به خود بازیکن، او را به شهر میلان ببرد.

با این حال، حدس و گمان در مورد بازگشت آگوئرو به آرجانتین نیز وجود دارد و ایندپیندت نیز در گزارشی این موضوع را تایید می‌کند، اما کونته از مدیران اینتر خواسته تا برای جذب این مهاجم باتجربه و گل‌زن تلاش کنند، زیرا احتمال جدایی لاوتارو در تابستان آینده بسیار بالا است.

مدیران اینتر نیز مایل اند این بازیکن را به خدمت بگیرند زیرا هیچ هزینۀ برای آن‌ها در پی ندارد و به صورت رایگان می‌تواند به این تیم بپیوندد.

از سویی هم آگوئرو دوست دارد تا چند سال دیگر در فوتبال اروپا بماند و با توجه به جایگاه اینترمیلان در سطح قاره اروپا، احتمال پیوستن او به این باشگاه وجود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала