Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عکس یادگاری راموس با رونالدو و په په در پایان بازی دوستانه + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر راموس و رونالدو
راموس و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو و راموس در پایان دیدار دوستانه امشب پرتگال و اسپانیا، دیدار گرمی داشتند.

به گزارش اسپوتیک، به نظر می رسد که بر خلاف اخباری که امروز صبح در رسانه های اسپانیا مطرح شده بود، کریستیانو رونالدو ستاره پرتگالی یوونتوس همچنان رابطه خوبی با سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید دارد.

بازی دوستانه پرتگال و اسپانیا که با تساوی بدون گل به اتمام رسید فرصت خوبی بود که راموس و رونالدو با هم ملاقات کنند و البته ستاره پرتگالی پیراهنش را برای یادگاری به راموس هدیه کرد. همچنین په په که سالها زوج سرجیو راموس در خط دفاعی رئال مادرید بود هم در این تصویر حضور دارد. په په در سال 2016 از رئال مادرید جدا شد اما میان هواداران رئال مادرید محبوبیت زیادی داشت.

راموس در مورد این تصویر نوشته است:«همچنان به پیش حرکت می کنیم و چیزهای زیادی در راه است. خوشحال شدم که شما دوستانم په په و رونالدو را دیدم.»

این دو در کنار هم چهار لیگ قهرمانان بردند و خاطرات خوشی را در برنابئو رقم زدند اما شرایط طوری رقم خورد که مسیرشان از هم جدا شد. رونالدو و راموس در دو سال اخیر مسیرشان از هم جدا شده بود و البته فرصت رویارویی با هم را پیدا نکرده بودند. رونالدو برای تماشای ال کلاسیکوی قبلی به برنابئو آمد. رئال مادرید در این بازی پیروز شد اما ستاره پرتگالی پیش از اتمام بازی از ورزشگاه خارج شد و بدین ترتیب با راموس ملاقات نکرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала