Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش دنی آلوز به عدم انتخاب در فهرست بهترین مدافعان راست تاریخ: برای جوایز فردی زندگی نمی‌کنم

© AFP 2023 / Quique GarciaDani Alves
Dani Alves - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانس فوتبال روز دوشنبه نامزدهای "تیم رویایی توپ طلا" را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به لغو مراسم توپ طلا، امسال فرانس فوتبال تصمیم گرفت که تیمی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال را اعلام کند که فعلا نامزدهای پست دروازه بان، دفاع راست، دفاع میانی و دفاع چپ اعلام شده است.

فرانس فوتبال در هر کدام از چهار پست مذکور ده نفر را اعلام کرده است. این ترکیب باید با سیستم 3-4-3 اعلام شود که احتمالا در هفته های آینده نامزدهای بهترین هافبک و مهاجم اعلام می شود و تیم برتر نیز در دسامبر قرار است که اعلام شود.

یکی از غایبان سرشناس در پست دفاع راست، دنی آلوز بود که در میان ده دفاع راست برتر تاریخ قرار نگرفت. در حقیقت نامزدهای بهترین دفاع راست تاریخ بدین شرح بودند: جوزپه برگومی، کافو، کارلوس آلبرتو، جالما سانتوس، مانفرد کالتز، فیلیپ لام، ویم سوربیر، لیلیان تورام و برتی فوگس.

آلوز پس از دو روز سکوت روز چهارشنبه توییتی را منتشر کرد. یک نفر از آلوز پرسیده بود که آیا قرار نگرفتنش در لیست نامزدهای بهترین دفاع راست تاریخ بی عدالتی بوده که مدافع اسبق بارسلونا و یوونتوس نوشت:"جامهای فردی مایه الهام افراد خودخواه است. به هیچ وجه از قرار نگرفتن در لیست جوایز فردی ناامید نمی شوم چون برای این زندگی نمی کنم. میراث من این است که به افرادی الهام ببخشم که برای رویاهایشان زندگی می کنند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала