Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما: پرز برای بردنم به برنابئو، به خانه‌ام آمده بود

© AFP 2023 / GERARD JULIENKarim Benzema
Karim Benzema - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریم بنزما در گفت‌و گو با والدانو، در مورد پیوستنش به رئال مادرید صحبت کرد و مدعی شد که سال اول حضور در رئال بسیار دشوار بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، بنزما در سال 2009 و زمانی که 21 سال سن داشت، از لیون به رئال مادرید پیوست و هم‌زمان با کریستیانو رونالدو و کاکا کارش را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز کرد.

Karim Benzema - اسپوتنیک افغانستان
«الحمدلله» گفتن بنزما بعد از رسیدن به 250 گل! + عکس

این بازیکن که حالا رهبر خط حمله و مهاجم مورد نظر زیدان در ترکیب کهکشانی‌ها است، در گفت‌و گویی با والدانو که از شبکه Movistar نشر شد، در مورد پیوستنش به این باشگاه صحبت کرد و مدعی شد که پرز برای قانع ساختن او به خانه‌اش آمده بود.

او در این مورد گفت:« آن زمان دوستان، خانواده و نزدیکانم به من زنگ زدند و گفتند باید هر چه زودتر به خانه بیایی. من به آن‌ها گفتم که در حال حاضر مصروف هستم و نمی‌توانم به خانه بیایم، اما آن‌ اصرار کردند و گفتند پرز به خانه ما آمده است. من به خانه رفتم و دروازه را باز کردم، دیدم او واقعاً آن‌جا نشسته بود. من سلام کردم  و او به من گفت می‌خواهی به تیم ما بپیوندی، من گفتم بلی.»

او در ادامه در مورد روزهای دشواری که در برنابئو سپری کرده بود، صحبت کرد و مدعی شد که سال نخست حضورش بسیار دشوار بوده است.

بنزما افزود:« در فصل نخست، من از نظر روحی آمادگی حضور در رئال مادرید را نداشتم. تیم، هواداران، فشارها، شهر... من تنها بودم، اسپانیایی صحبت کرده نمی‌توانستم. این واقعاً دشوار بود. آن‌زمان من حامی در تیم نداشتم. من می توانم گل بزنم اما اگر 90 دقیقه توپ را لمس نکنم، این یک مشکل بزرگی‌ست که آن‌زمان داشتم.»

این در حالی‌ست که بنزما حالا 11 فصل درخشان را با رئال مادرید سپری کرده، 250 گُل به نام خود به ثبت رسانده و پنجمین گلزن برتر تاریخ باشگاه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала