Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن مهره کلیدی کومان در بارسا

© AFP 2023 / Josep LagoФорвард испанского футбольного клуба "Барселона" Антуан Гризманн на матче с "Хетафе" в Барселоне, Испания
Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتوان گریزمن در ترکیب رونالد کومان نقش پُر رنگی دارد و سرمربی هالندی بارسا، روی این مهاجم فرانسوی در ادامه فصل حساب ویژه باز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن فصل گذشته برای بارسلونا همانند یک بازیکن عادی عملکرد داشت و طبق انتظارها ظاهر نشد.

El futbolista Lionel Messi durante una presentación - اسپوتنیک افغانستان
هدیۀ مسی به گریزمن در شب پیروزی برابر خیمناستیک + ویدیو

این بازیکن برعکس دوران حضور در اتلتیکومادرید، برای بارسا  در 35 بازی فصل گذشته، 9 گُل در لیگ به ثمر رساند و تأثیر چندانی در ترکیب کاتالان‌ها نداشت.

این احتمال وجود داشت که این مهاجم فرانسوی در همین تابستان بارسلونا را ترک کند اما اکنون شرایطی پیش آمده که به نظر می‌رسد او حداقل برای یک فصل دیگر نیوکمپ خواهد ماند.

با روی کار آمدن رونالد کومان، گریزمن تبدیل به یکی از مهره‌های بارسا شده و در بازی های ابتدایی لالیگا در ترکیب اصلی قرار گرفته و عملکرد خوبی نیز داشته است.

با جدایی لوئیز سوارز از بارسلونا، پیوستن او به اتلتیکو مادرید و عدم به خدمت گرفتن مهاجم جدید تا این دم، گریزمن نقشی مهم‌تر از گذشته در فصل جدید خواهد داشت و رونالد کومان قصد دارد او را از مهره‌های اصلی تیمش قرار دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала