زلمی خلیل‌زاد با هیئت مذاکره کننده صلح افغانستان دیدار کرد

© Photo / Twitter account of Peace Negotiation Team of the I.R. of Afghanistanزلمی خلیل‌زاد با هیئت مذاکره کننده صلح افغانستان دیدار کرد
زلمی خلیل‌زاد با هیئت مذاکره کننده صلح افغانستان دیدار کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دولت در امور صلح اعلام که در دیدار روی تعهدات ایالات متحده در قبال جمهوری اسلامی افغانستان و ضرورت تطبیق آتش‌بس فراگیر در افغانستان صحبت شد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دولت در امور صلح با نشر یک خبرنامه نوشته است که هیئت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی افغانستان، نماینده خاص رئیس‌جمهور و پنج تن از اعضای هیئت با زلمی خلیلزاد فرستاده ویژه ایالات متحده برای صلح افغانستان، لیزا کرتز معاون شورای امنیت ملی ایالات متحده و خانم مالی فی سفیر این کشور در قطر، دیدار نمودند.

واکنش به سفر خلیل‌زاد در دوحه؛ طالبان: نیاز به میانجنی نیست - اسپوتنیک افغانستان
واکنش به سفر خلیل‌زاد؛ طالبان: نیاز به میانجنی نیست

این وزارت می افزاید که در این دیدار روی تعهدات ایالات متحده در قبال جمهوری اسلامی افغانستان و ضرورت تطبیق آتش‌بس فراگیر در افغانستان صحبت شد.

رئیس هیئت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی افغانستان با تأکید بر اراده قاطع و استقلال عمل افغان‌ها برای رسیدن به صلح، حمایت کشورهای منطقه و جهان را برای پیشبرد روند مذاکرات مهم خواند.

این در حالی‌ست که سخنگوی دفتر طالبان در قطر در واکنش به سفیر اخیر زلمی خلیل‌زاد به دوحه گفته بود، که برای حل مشکل مذاکرات صلح نیاز به هیچ میانجی نیاز نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала