ترامپ و همسرش کرونایی شدند

© REUTERS / Carlos Barriaترامپ و همسرش کرونایی شدند
ترامپ و همسرش کرونایی شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا از مثبت شدن آزمایش کرونای خود و همسرش خبر داد.

پوتین، ترامپ و ماکرون خواستار توقف جنگ در قره‌باغ کوهستانی شدند - اسپوتنیک افغانستان
پوتین، ترامپ و ماکرون خواستار توقف جنگ در قره‌باغ کوهستانی شدند
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا از مثبت شدن آزمایش کرونای خود و همسرش خبر داد.

ترامپ در این خصوص در صفحه تویترش نوشت: امشب آزمایش کووید-۱۹ بانوی نخست ایالات متحده و من مثبت شد. ما روند قرنطینه و بهبودی را فوراً آغاز می‌کنیم. ما با هم از پس این (بیماری) برخواهیم آمد!

ترامپ ساعتی پیش از اعلام خبر مثبت شدن آزمایش خود در تویتر، از مثبت شدن آزمایش یکی از دستیاران نزدیکش خبر داده بود. 

وی در توییتی نوشته بود: آزمایش کووید-۱۹ هوپ هیکس که خیلی سخت بدون وقفه مشغول کار بوده، مثبت شده است. وحشتناک است! بانوی اول و من هم منتظر نتیجه آزمایشات خود هستیم. تا آن زمان (مشخص شدن نتیجه آزمایشات) روند قرنطینه خود را آغاز خواهیم کرد.

 آزمایش کرونای رئیس‌جمهور امریکا در حالی مثبت شده که این کشور در مراحل پایانی رقابت‌های انتخاباتی تا سوم نوامبر، روز انتخابات سراسری قرار دارد و امریکا همچنان درگیرترین کشور جهان با این بیماری است. 

همزمان با شدت گرفتن مبارزات انتخاباتی دو نامزد حزب دموکرات و جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر در امریکا، شمار دچار شدگان روزانه به ویروس «کووید۱۹» در این کشور نیز رو به افزایش است. 

یادآوری می کنیم، که برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع، ۴۷,۳۸۹ مورد جدید دچار شده به ویروس کرونا گزارش شده است. بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۹۲۰ امریکایی بر اثر دچار شدن به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در امریکا به ۷,۴۹۴,۶۷۱ نفر و شمار قربانیان بر اثر این بیماری به ۲۱۲,۶۶۰ تن افزایش یافت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала