بایدن: ترامپ "توله سگ پوتین" است

© REUTERS / Brian Snyder بایدن: ترامپ "توله سگ پوتین" است
 بایدن: ترامپ توله سگ پوتین است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نخستین مناظره تلویزیونی رئیس جمهور فعلی آمریکا را دلقک و "توله سگ پوتین" نامید.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ومعاون رئیس جمهور سابق این کشور در طی نخستین مناظره تلویزیونی با دونالد ترامپ، بار دیگر توهین قبلی خود را تکرار و او را "توله سگ پوتین" نامید.

 این مناظره درکلیولند ایالت اوهایو درحالی برگزار شد که میلیون‌ها آمریکایی آن را به گونۀ زنده تماشا کردند.

دونالد ترامپ و جو بایدن، در نخستین مناظره آشفته بر سر سلامت انتخابات ماه نوامبر به شدت درگیر شدند تا جایی که با توهین ‌های شخصی، نامگذاری و قطع مداوم ترامپ این مناظره همراه شد و حتا باری هم بایدن ترامپ را دلقک، نژادپرست و "سگ پوتین" خطاب کرد.

وی گفت: "واقعیت این است که من با پوتین وارد تقابل شدم و برای او روشن کردم که دیگر فریب نیرنگهای او نمی  خورم، اما او (ترامپ) توله سگ پوتین است ، حتی نمی تواند چیزی در مورد پاداش به طالبان در بدل سربازان آمریکایی به او بگوید".

از بایدن سوال شد که چرا رأی دهندگان باید او را به جای رقیب وی انتخاب کنند؟

بایدن در پاسخ گفت: " تحت هدایت این رئیس جمهور، ما ضعیف تر، فقیرتر ، تقسیم پذیرتر و خشن تر شده ایم."

بایدن 77 ساله در نظرسنجی‌های ملی از ترامپ 74 ساله پیشی گرفته است، اگرچه نظرسنجی‌ها در ایالت‌های سرنوشت ساز نشان می‌دهند که رقابت میان این دو تن نزدیک است.

 یادآوری می‌کنیم که روزنامه نیویورک تایمز اواخر جون با انتشار گزارشی مدعی شد که روسیه برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان به نیروهای طالبان پول داده است.

ترامپ در نخستین واکنش به این گزارش گفت: این گونه اتهامات هرگز به میز کار من نرسیده است و اطلاعات آمریکا تصور نمی کند که این گزارش ها واقعی و درست باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала