Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان با دفاع آشفته‌ی بارسا چه می‌کند؟

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوان کردن و تغییر نسل تیم بارسلونا توسط رونالد کومان پس از یک تابستان پر از بحران به تدریج در حال انجام است.

به گزارش اسپوتنیک، در اولین دیدار بارسلونا در لالیگا مقابل ویارئال، سرمربی هلندی بارسلونا مانند فصل گذشته خط دفاعی تیم را تشکیل داد و هیچ تغییری لحاظ نکرد.

La Champions League - Real Madrid v Ajax Amsterdam - اسپوتنیک افغانستان
جدایی هدف بارسا از آژاکس تایید شد

 کمیته فنی بارسا می‌داند که این باشگاه در قلب خط دفاعی مشکلی اساسی دارد. بارسایی‌ها سرجینیو دست را جذب کرده‌اند و به زودی رسما این بازیکن را به ترکیب اضافه می‌کنند اما رامون پلانس می‌داند که وظیفه مهمی چون جذب اریک گارسیا به باشگاه دارد و در همین حین هم ژان کلیر تودیبو و ساموئل اومتیتی هم از بارسلونا جدا می‌شوند.

بارسلونا امیدوار است تودیبو با قراردادی خوب جدا شود و از اورتون به معنوان یکی از تیم‌های خواهان تودیبو هم نام برده می‌شود.

اومتیتی اما اندکی شرایط پیچیده‌تری دارد زیرا دستمزد بالایی دارد اما همواره مصدوم است و نتوانسته در بارسلونا خودی نشان دهد. پیشتر قرار بود با دپای جا به جا شود اما این معامله سرانجامی نداشت.

کومان برای دیدار مقابل ویارئال دو بازیکن جوان به نام آرائوخو و راموس مینگو را به ترکیب تیم اضافه کرده اما مشخص نیست به آن‌ها می‌تواند در دراز مدت تکیه کند یا خیر و به همین دلیل جذب گارسیا را در اولویت خود قرار داده است.

 بارسلونا حتی حاضر است رافینیا را هم به عنوان بخشی از قرارداد به منچستر سیتی بدهد. با این حال باید دید در نهایت بارسلونا مدافع جدید جذب می‌کند یا با همین نفرات فصل را ادامه می‌دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала