Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی بالاخره تیم پیدا می‌کند؛ منچستر مهاجم میخرد؟

© REUTERS / Charles PlatiauEdinson Cavani
Edinson Cavani - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گفته می‌شود که منچستریونایتد به دنبال جذب ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای سابق پاریسن ژرمن در این تابستان است و به او به چشم گزینه‌ای مناسب در خط حمله نگاه می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، ادینسون کاوانی پس از پایان قراردادش با پی‌اس‌جی هنوز مقصد آینده‌اش را انتخاب نکرده است. وی پس از پایان قراردادش با پاریسن ژرمن هنوز به تیم جدیدی نرفته است.

 از بنفیکا به عنوان مقصدی جدی برای او نام برده می‌شد اما به نظر می‌رسد که رقمی که باشگاه پرتگالی به عنوان دستمزد به این مهاجم اروگوئه‌ای پیشنهاد داده، مورد رضایت او واقع نشده است.

اکنون گفته می‌شود که منچستریونایتد به این مهاجم به چشم گزینه‌ای برای خط حمله‌اش نگاه می‌کند و احتمال دارد که او را جذب کند.

به گفته جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورت، منچستریونایتد به دنبال جذب ادینسون کاوانی است. این مهاجم اروگوئه‌ای 7 سال در پاریسن ژرمن حضور داشت و در 300 بازی برای این تیم 200 گل به ثمر رساند و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شد.

او که در حال حاضر 33 سال دارد گزینه‌ای مقرون به صرفه به شمار می‌رود، چرا که یک بازیکن آزاد بوده و برای خرید او نیازی به مذاکره با باشگاه خاصی نیست. به تازگی علاوه بر کاوانی، عثمان دمبله هم به منچستریونایتد لینک شده است و باید دید که در نهایت کدام بازیکن را جذب خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала