Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنسو فاتی؛ وارث تاج‌وتخت مسی در بارسلونا

© REUTERS / ALBERT GEAمسی و فاتی - بارسلونا
مسی و فاتی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشته و در جریان پیروزی بارسلونا برابر ویارئال، آنسو فاتی درخشان ظاهر شد و نشان داد که او پس از مسی می‌تواند ستاره بعدی بلوگرانا باشد.

به گزارش اسپوتنیک، آنسو فاتی اولین بازی خود را به تاریخ 25 اگست سال 2019 برای بارسلونا انجام داد و در دقیقه 78 برابر رئال بتیس به میدان آمد. او در همان بازی نخست درخشان ظاهر شد و توانایی‌های خود را به ارنستو والورده، مربی وقت بارسلونا نشان داد.

فاتی پس از آن به تیم نخست بارسلونا راه یافت و تنها بازیکن آکادمی بود که موفق شد به تیم نخست راه یابد و اعتماد سرمربی تیم اصلی را به خودش جلب کند.

با اخراج والورده و آمدن ستین در بارسلونا، فاتی همچنان بازیکن تیم اصلی باقی ماند و به درخشش خودش ادامه داد.

فصل به پایان رسید و بارسلونا هیچ دستاوری مهمی کسب نکرد اما فاتی با هشت گول در لالیگا و یک گول در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، خودش را به عنوان ستاره برای مدیران بارسلونا ثابت کرد.

برای طرفداران بارسلونا پس از آن که بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه، مسی اعلام کرد که می خواهد جدا شود و مجبور شد تا یک سال دیگر در این تیم بماند، آنسو فاتی امیدی در دل تاریکی‌ها است و او را در قامت رهبر و ستاره درخشان برای آینده می‌بینند.

با روی کار آمدن رونالد کومان به عنوان سرمربی آبی‌اناری‌ها و پس از جدایی لوئیز سوارز، این ملی پوش اسپانیایی نقش اصلی در ترکیب کاتالان‌ها خواهد داشت.

آنسو فاتی حالا رسما بازیکن تیم نخست است و همین امر باعث شده تا شماره پیراهن خود را به شماره 22 تغییر دهد و اولین بازی فصل او مقابل ویارئال نشان داد که این ستاره 17 ساله هنوز چیزهای زیادی برای نمایش دادن دارد.

در صورتی‌که مسی در پایان فصل و با پایان قراردادش بارسلونا را ترک کند، فاتی هم مانند ستاره آرجانتینی که وارث تاج‌وتخت رونالدینو شد، می‌تواند مسئولیت‌های کاپیتان فعلی را به عهده بگیرد و پادشاه جدید نیوکمپ شود.

بسیاری از کارشناسان معتقد اند که مسی روزی از این تیم جدا خواهد شد و فاتی تا آن زمان آماده خواهد بود تا وارث تاج‌وتخت او در بارسلونا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала