Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌سیتی 2 لسترسیتی 5؛ تحقیر سیتی در شب هت‌تریک پنالتی‌ و جیمی واردی

© REUTERS / ANDREW BOYERSLeicester's Jamie Vardy scores in the 4-0 win against Aston Villa, the last Premier League game before coronavirus forced a mass postponement
Leicester's Jamie Vardy scores in the 4-0 win against Aston Villa, the last Premier League game before coronavirus forced a mass postponement - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچسترسیتی در بازی خانگی برابر حریفش لسترسیتی با نتیجه دور از انتظار تن به شکست تلخ داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه منچسترسیتی در سومین هفته از بازی‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس 2020/21 از لسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبانی کرد ولی شکست تلخ و سنگین 5-2 را در شب درخشان جیمی وارد مهاجم حریف باخت.

ابتدا ریاض محرز بازیکن سابق لستر در دقیقه 4 دروازه سیتی را باز کرد اما در ادامه بازی به دلیل خطای کایل واکر داور پنالتی گرفت که آنرا جیمی واردی در دقیقه 37 به گل بدل کرد.

این پایان کار نبود زیرا واردی دوبار دیگر در دقایق 54 و 58 توانست گل‌زنی کرد و شب درخشان خود را با یک هت‌تریک زیبا در خانه حریف قدرتمندی چون سیتی تکمیل سازد.

در حالی‌که سیتی می‌رفت تا خود را آماده کند و بازی را در دست بگیرد، مدیسون با ضربه دیدنی و تماشای در دقیقه 77 چهارمین شلیک را بر بدن نیم جان سیتی وارد کرد.

با آنکه ناتان آکه در دقیقه 84 روی پاس محرز گل زد تا سیتی سرحال بیاید ولی اشتباه مدافع میزبان سبب شد تا داور پنالتی اعلام کند که یوری تلیمانس با گل کردن آن تحقیر سیتی در خانه‌اش را کامل ساخت.

البته این برای اولین بار بود که تیمی زیر نظر پپ گواردیولا در دوران مربیگری وی 5 گل از حریف دریافت می‌کند. ولی در لیگ برتر انگلیس این اتفاق را نیز تجربه کرد.

با این نتیجه لسترسیتی 9 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر صدر جدول را در اختیار گرفت در حالی‌که منچسترسیتی با 3 امتیاز از دو بازی ( 1 پیروزی و 1 شکست) به جایگاه چهاردهم جدول سقئط مردو

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала