Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جریمه سنگین در انتظار سرمربی بتیس

© REUTERS / © Action Images via Reuters/Carl Recine"Vest Hem" klubunun sabiq baş məşqçisi Manuel Pelleqrini
Vest Hem klubunun sabiq baş məşqçisi Manuel Pelleqrini - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پلگرینی به دلیل سخنان‌اش پس از بازی مقابل رئال مادرید ممکن است چند جلسه محروم شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ مانوئل پلگرینی به دلیل سخنانش پس از باخت تیم رئال بتیس مقابل رئال مادرید ممکن است چهار بازی از نشستن روی نیمکت هدایت تیم‌اش محروم شود.

کد انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا تغییر کرده و برخی از قهرمانان اصلی فوتبال حرفه‌ای هنوز نباید آن را بدانند. علاوه بر این دیگر نیازی به گزارش شخص ثالث نیست و حتی کمیته مسابقه می‌تواند ارزیابی کند که آیا اظهارات یکی یا دیگری قابل تجزیه و تحلیل و تحریم است یا خیر؟

سردرگمی در مواجهه با این سناریوی جدید تحریم همراه است که بازیکنان و مربی بتیس بر اساس آن با مجازات سختی روبرو خواهند شد که می‌تواند از 4 تا 12 بازی تحریم و جریمه 600 تا 3.005 یورویی باشد.

فدراسیون در نظر دارد پرونده را به کمیته مسابقات منتقل کند که ممکن است با تحریم پایان یابد.

سخنان مانوئل پلگرینی و برخی از بازیکنان بتیس به ویژه جوئل ممکن است محرومیت در پی داشته باشد زیرا همانطور که در کد منعکس شده، هر بیانیه‌ای که با تحقیر یا سخنان تحقیرآمیز کار هر داور یا عضوی از فدراسیون را به زیر سوال ببرد ممکن است مجازات شود. و کلمات پلیگرینی چنین بودند. زیرا او گفت: "پنالتی، اخراج، VAR و رئال مادرید با هم بسیار زیاد است."

اخیراً دادگاه ورزشی تشخیص داده که وقتی ویصل داور مسابقه به پایان می‌رسد و اظهارات و حتی آنچه در شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود پایان نمی یابد، در صورت قضاوت و مجازات فردی در صورت لزوم قابل توجه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала