Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی: فرصت جشن گرفتن نداریم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Бавария" - "Ростов"
روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч Бавария - Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رابرت لواندوفسکی ستاره پولندی بایرن مونیخ، فشار بازی‌ها را سنگین عنوان کرد و مدعی شد که برای جشن گرفتن قهرمانی سوپرجام فرصت نداشته اند.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ هفته گذشته در بازی سوپر جام اروپا، برابر سویا در وقت‌های اضافه به برتر رسید و قهرمان این رقابت شد.

روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч Бавария - Ростов - اسپوتنیک افغانستان
لواندوفسکی؛ از نخستین بازی تا برترین گلزن لهستان + عکس

این تیم قرار است پس از دو روز استراحت و ریکاوری، فردا شب دوباره در بوندسلیگا برابر هوفنهایم بازی کند و به نظر می‌رسد روزهای دشواری را به دلیل فشرده بودن بازی‌ها سپری می‌کند.

این موضوع را رابرت لواندوفسکی نیز تایید می‌کند و مدعی‌ست که به دلیل فشرده بودن بازی‌ها نتوانسته اند تا جشن قهرمانی برگزار کنند.

او در این مورد گفت:« ما 120 دقیقه بازی کردیم و این واقعاً برای ما دشوار است تا امروز به هوفنهایم سفر کنیم. ما استراحت نداشتیم و حتی نتوانستیم تا قهرمانی خود را جشن بگیریم. فکر می‌کنم 5 روز استراحت و حمام سرد برای رفع خستگی بسیار خوب خواهد بود.»

این در حالی‌ست که بایرن حتی در بوندسلیگا کارش را نسبت به سایر رقبأ زودتر آغاز کرد و دیدار افتتاحیه را برابر شالکه برگزار کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала