به خدمه ایستگاه فضایی جدید روسیه سلاح داده می‌شود

© Sputnik / Sergei Savostianov / Pool /  مراجعه به بانک تصاویر به خدمه ایستگاه فضایی جدید روسیه سلاح داده می‌شود
به خدمه ایستگاه فضایی جدید روسیه سلاح داده می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه قرار است در سال 2030 میلادی ایستگاه فضایی جدید خود را در نزدیکی مدار زمین ایجاد کند و خدمه آن ممکن با سلاح مجهز شود.

به گزارش اسپوتنیک، اولگ آرتمیف، فضانورد روسی گفت که ممکن خدمه ایستگاه فضایی جدید روسیه با سلاح مجهز شود.

در ماه می، دیمیتری راگوزین رئیس سازمان فضایی روسیه(روسکاسموس) اعلام کرد که روسیه پس از سال 2030 یک ایستگاه فضایی در نزدیک مدار زمین ایجاد می‌کند.

روسیه آموزش فضانوردان برای پرواز سریع به ایستگاه فضایی را آغاز کرد - اسپوتنیک افغانستان
روسیه آموزش فضانوردان برای پرواز سریع به ایستگاه فضایی را آغاز کرد

آقای آرتمیف گفت: پیش از این، زمانی که در کیت اضطراری قابل حمل اسلحه داشتیم، اسلحه سه لول ما بود. اما اکنون ما هیچ سلاحی نداریم، سلاح در فضا ممنوع است. شاید درآینده، اگر یک ایستگاه به عرض جغرافیایی بالا وجود داشته باشد، سلاح ها به ما بر می‌گردند.

پیش از این، روسکاسموس گفته بود که آنها در حال بررسی بازگرداندن سلاح به کیت اضطراری فضانوردان هستند، زیرا در صورت فرود در منطقه‌ای که ممکن در آن حیوانات وحشی خطرناک باشند، وجود اسلحه نیاز است.

پیش از این، از زمانی یوری گاگارین تا سال 1986، فضانوردان یک میل ماکاروف را در یک کیت اضطراری حمل می‌کردند که بعداً از سال 1986 تا 2006 یک تفنگچه ویژه سه لول تی‌پی-82 داشتند.

اولگ آرتمیف دو پرواز فضایی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی در سال های 2014 و 2018 با مدت زمان یک سال (366 روز) به پایان رسانیده و سه راهپیمایی فضایی با مدت زمان بیش از 20 ساعت انجام داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала