Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتتا دست بردار کوتینیو نیست

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیلیپه کوتینیو به انتقال آرسنال با داشتن گزینه "انتقال دیرهنگام قرضی" هنوز در دسترس است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که رونالد کومان قصد دارد فیلیپه کوتینیو را به تیم اصلی برگرداند اما هنوز هم او فرصت دارد در این پنجره نقل و انتقالات به آرسنال برود و با میکل آرتتا سرمربی این تیم که به شدت علاقمندش است، یکجا شود.

آرتتا در حال بررسی یک قرارداد قرضی برای ستاره بارسلونا است اما می‌تواند سخت باشد زیرا کومان حاضر به جدایی وی نیست.

ملی پوش برزیلی پس از انتقال به نیوکمپ در سال 2018 دچار افت شد. گرچه غول باواریایی قراردادش را دائمی نکرد ولی با این حال به نظر می‌رسد که قرارداد قرضی موقت در بایرن مونیخ پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان وی را احیا کرده است.

آرسنال پیش از این در نقل و انتقالات یک انتقال قرضی را بررسی کرده بود اما با گذشت زمان می‌توانست دوباره این علاقه را ایجاد کند.

آرتتا نسبت به برخی از خلاقیت‌ها در وسط زمین تردید دارد زیرا گرانیت ژاکا در حالی نقش عمیق‌تری را بازی می‌کند که مسوت اوزیل دور از ذهن است.

هوسم آئور هدف اصلی است اما با درخواست بیش از 50 میلیون پوند توسط لیون، آرسنال ممکن است مجبور شود جای دیگری را جستجو کند.

به گزارش اسپورت، آرسنال از کوتینیو چشم پوشی نکرده و امیدوار است قبل از بسته شدن پنجره در 5 اکتبر، با بازیکن سابق لیورپول توافق کند. اما آنها با محكم كردن كومان مشتاق استفاده از هافبك برزیلی با آزمايش سختي روبرو هستند.

کوتینیو هنوز 3 سال از قراردادش در کاتالونیا باقی مانده و برای شروع بازی در آخر هفته مقابل ویارئال آماده می‌شود. با این حال آرسنال به دلیل وضعیت مالی بارسلونا اعتماد به نفس پیدا کرده است.

لوئیز سوارز آخرین بازیکنی بود که نیوکمپ را ترک کرد و به جمع ستاره‌های مطرح دیگری مانند ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال و آرتور پیوست.

توپچی‌ها در پنجره نقل و انتقالات فعال بوده‌اند و زوج برزیلی ویلیان و گابریل مگالهاس را به خدمت گرفته‌اند.

دنی سبایوس همچنین قراردادش از رئال مادرید را در یک معامله اصلی برای آرتتا تمدید کرده در حالی که هنوز کارش تمام نشده است.

توماس پارتی از اتلتیکو مادرید هدف اصلی دیگری است اما آنها در تلاش برای یافتن بودجه هستند. به نظر می‌رسد لوکاس توریرا قصد دارد اماراتس را ترک کند در حالی که متئو گوندوزی و هکتور بلرین می‌توانند قبل از بسته شدن پنجره از لندن بروند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала