واکسن ضد کرونا در آمریکا مجانی نخواهد بود

© AP Photo / Hans Pennink واکسن ضد کرونا در آمریکا مجانی نخواهد بود
 واکسن ضد کرونا در آمریکا مجانی نخواهد بود  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واکسن ضد کرونا در آمریکا علی رغم برنامه های مقامات دولت، ممکن است برای میلیون ها آمریکایی مجانی نه بلکه در مقابل پول انجام شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وال استریت ژورنال، واکسن ضد کرونا در آمریکا علی رغم برنامه های مقامات دولت، ممکن است برای میلیون ها آمریکایی مجانی نه بلکه در مقابل پول انجام شود. 

توقف آزمایشات واکسین AstraZeneca در امریکا به دلیل ابتلای داوطلب به بیماری عصبی - اسپوتنیک افغانستان
توقف آزمایشات واکسین "AstraZeneca" در امریکا به دلیل ابتلای داوطلب به بیماری عصبی

خاطر نشان می شود که قانون CARES Act تصویب شده در ماه مارس که ارائه کمک و اجرای اقدامات امنیت اقتصادی در ارتباط با پاندمی ویروس کرونا را مد نظر دارد از جمله پوشش هزینه ها برای واکسن کووید 19 را پیشنهاد می دهد. علاوه بر این قانون در نظر دارد که شرکت کنندگان در برنامه Medicare از پرداخت هزینه برای واکسیناسیون معاف شوند.

در عین حال طبق اطلاعات این روزنامه از آنجا که برنامه هزینه های داروهای تایید شده توسط قانون FDA برای استفاده ضروری را پوشش نمی دهد، مقامات دولت آمریکا به این نتیجه رسیده اند که میلیون ها نفر از ساکنین کشور ممکن است مجبور شوند هزینه واکسنی را که دولت می خواست مجانی باشد، بپردازند.

در برنامه Medicare تقریبا 44 میلیون آمریکایی شرکت می کنند. اکنون مقامات آمریکا گزینه هایی را بررسی می کنند که اجازه می دهد واکسن برای آمریکایی ها مجانی باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала