Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت شدید سوارز از مدیران بارسا؛ مصاحبه جنجالی دیگر در راه است

© REUTERS / ALBERT GEAسوارز با مسی
سوارز با مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز تصمیم گرفته است تا در مورد جدایی‌اش از بارسلونا و دروغ‌های مدیران باشگاه با وکلایش یکجا در کنفرانس خبری حاضر شده و صحبت کند.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان پس از آن‌ که به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شد، به لوئیز سوارز خبرداد که در برنامه‌های او جایی ندارد و می‌تواند این باشگاه را ترک کند.

این بازیکن پس از آگاهی از این موضوع با باشگاه یوونتوس وارد مذاکره شد اما انتقالش به تورین به دلیل نداشتن پاسپورت منتفی شد.

مدیران بارسلونا اخیراً به این بازیکن خبر دادند که آماده اند قرارداد او را فسخ کنند و این بازیکن با باشگاه اتلتیکومادرید به توافق رسید تا به صورت آزاد به این باشگاه بپیوندد.

رییس بارسلونا پس از این که اطلاع یافت سوارز به صورت رایگان راهی اتلتیکومادرید می‌شود، از فسخ کردن قرارداد ابا ورزید و نخواست تا او جدا شود.

براساس گزارش اسپورت، همین موضوع سبب عصبانیت شدید سوارز شده است و این بازیکن می‌خواهد با حضور وکلایش کنفرانس خبری برگزار کند و در مورد دروغ‌های سران بارسا صحبت کند.

این بازیکن در حال حاضر زیر نظر رونالد کومان تمرین دارد و وکلایش در حال مذاکره اند تا سند فسخ قرارداد را بارتومئو امضأ کند.

گفته می‌شود که بارسلونا به دلیل ناکامی در جذب لاوتارو و دپای، خواهان ماندن سوارز است و نمی‌خواهد این موضوع را به مدیر برنامه‌های این بازیکن واضح سازد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала