پاسخ روسیه به اخطار واشنگتن

© Sputnik / Ramil SitdikovRakietowy pocisk balistyczny Topol-M
Rakietowy pocisk balistyczny Topol-M - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نمایندگان پارلمان روسیه بیانیه مارشال بیلینگزلی نماینده ویژه رئیس جمهور امریکا در کنترل تسلیحات که مسکو را تهدید به افزایش تسلیحات هستوی کرد، مورد انتقاد قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته این مارشال امریکائی، اگر روسیه شرایط ایالات متحده را در مورد تمدید پیمان کاهش تسلیحات استراتژیک تهاجمی نپذیرد، واشنگتن چنین اقدامی را انجام خواهد داد.

هشدار روسیه به امریکا - اسپوتنیک افغانستان
هشدار روسیه به امریکا

مارشال بیلینگزلی در مصاحبه ای با كومیرسانت، خاطرنشان كرد كه ایالات متحده امضای "تفاهم نامه ریاست جمهوری" در زمینه كنترل تسلیحات را ضروری می داند كه حاوی ماده ای در مورد چین خواهد بود.

وی گفت: اگر طرفین تا ماه فبروری توافق نکنند، واشنگتن توافق نامه را تمدید نه بلکه تسلیحات هستوی خود را مدرن می کند.

انتون مارزوف عضو پارلمان روسیه در این مورد اظهار داشته است که مساعی واشنگتن به دادن هشداری به مسکو قابل قبول نیست.

وی در مورد امنیت در سراسر جهان اظهار داشت: «من به این عقیده ام که زبان اخطار در روابط بین المللی قابل قبول نیست، چه بسا که موضوع بحث روابط دو جانیه بین روسیه و امریکا می باشد. ما باید قراردادهای اساسی خود را در عرصه محدودیت های تسلیحاتی رشد دهیم، زیرا چنین کشور های بزرگ مانند ما از امن در جهان مسئولیت دارد».

برعلاوه، انتون مارزوف سخنان مارشال امریکائی را غیرسازنده می باشد. ممکن چین به عقد چنین توافقنامه علاقمندی داشته باشد، اما باید شرایط ضروری آن باید دور میز مذاکرات بررسی گردد که در آن می تواند سایر کشور ها دعوت گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала