لاوروف: تحریم های جدید امریکا به جرم همکاری با ایران غیرقانونی و نامشروع خواهند بود

© Sputnik / Aleksander Scherbak/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: تحریم های جدید به جرم همکاری با ایران غیرقانونی و نامشروع خواهند بود
لاوروف: تحریم های جدید به جرم همکاری با ایران غیرقانونی و نامشروع خواهند بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه می گوید، که  تعجب نخواهد کرد که ایالات متحده امریکا هرکسی را به اساس قطعنامه 2231 شورای امنیت به دلیل همکاری با ایران تحریم کند.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه روز دوشنبه (21، سپتامبر)، گفت جای تعجب نیست اگر ایالات متحده همه کسانی که با ایران همکاری می کنند را تهدید به تحریم کند، البته این تحریم ها غیرقانونی و نامشروع خواهند بود.

لاوروف: اعمال تحریم ها برای خفه کردن ایران هیچگاه کارساز نبوده و نخواهد بود - اسپوتنیک افغانستان
لاوروف: اعمال تحریم ها برای خفه کردن ایران هیچگاه کارساز نبوده و نخواهد بود

او در یک گفتگو با شبکه العربیه در این خصوص افزود: "من تعجب نخواهم کرد که آنها (ایالات متحده امریکا) هر کسی را به اساس قطعنامه 2231 شورای امنیت به دلیل همکاری با ایران تحریم کنند. آنها در سراسری جهان تحریم ها را اعمال می کنند، حتی گاهی وقت بدون کدام دلیلی".

وزیر خارجه روسیه در پاسخ به این که آیا شرکت‌های روسی آماده مقاومت در برابر تحریم های احتمالی جدید امریکا هستند، اظهار داشت: "نمی دانم که آیا شرکت های خارجی مجبور به رعایت این تحریم ها هستند یا خیر. تجارت ارزیابی های خاص خود را دارد، اما چیزی که واضح است این تحریم ها یک جانبه غیرقانونی و نامشروع است".

این در حالی‌ست، که امروز دوشنبه (21، سپتامبر)، مایک پومپئو، وزیر امور خارجه امریکا از تحریم وزارت دفاع ایران خبر داد، او تاکید کرد که رئیس جمهور این کشور دستوری را امضا کرده است که طبق آن امریکا تحریم های یکجانبه علیه ایران اعمال می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала