یورش های بی امان جنگنده‌های ارتش سوریه در ادلب

© AFP 2023 / Abdulaziz Ketazیورش های بی امان جنگنده‌های ارتش سوریه در ادلب
یورش های بی امان جنگنده‌های ارتش سوریه در ادلب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنگنده‌های سوریه پس از مدت‌ها در یک یورش گسترده، امروز 20 بار مواضع تروریست‌ها را در ولایت ادلب بمباران کردند.
تروریستان النصره مناطق مسکونی در ادلب سوریه را گلوله باران کردند - اسپوتنیک افغانستان
تروریستان النصره مناطق مسکونی در ادلب سوریه را گلوله باران کردند

به گزارش اسپوتنیک، ولایت ادلب در شمال غرب سوریه پس از مدت‌ها شاهد به پرواز در آمدن جنگنده‌های سوریه و بمباران مواضع تروریست‌ها بود.

 جنگنده‌های روسیه هفته پیش بارها مواضع عناصر جبهه‌النصره را بمباران کرده بودند و این هفته نیز جنگنده‌های سوریه مواضع عناصر گروهک «حراس‌الدین» وابسته به «هیئه تحریر الشام» (جبهة النصره پیشین) در اطراف شهر مأرب را بمباران کردند.

این عملیات پس از آن انجام شد که هواپیماهای شناسایی روسی تحرکات تروریست‌ها را در مقرهای خود شناسایی کرده و اطلاعات آن را در اختیار ارتش سوریه قرار دادند.

به گفته یک منبع سوری، در این یورش ها بیش از ۹ مقر تروریست‌ها و جنگ‌افزارهای آنان بعلاوه یک انبار تجهیزات لجستیکی آن‌ها منهدم شد.

این مقام نظامی سوریه همچنین گفت، که حملات هوایی در منطقه «عرب سعید» در غرب شهر ادلب نیز مجموعه‌ای عناصر ترویستی را به همراه فرمانده آن‌ها هدف قرار داد که همگی آن‌ها کشته و زخمی شدند.

همزمان با این حملات، شبکه العربیه به نقل از معارضان سوریه نوشت، که جنگنده‌های روسیه نیز دست به «شدیدترین حملات از زمان آتش‌بس» در ادلب علیه مواضع مواضع جبهة النصره زده‌اند.

سه شنبه هفته گذشته نیز یک گردان کامل هوایی از جنگنده‌های ارتش سوریه مواضع تررویست‌های جبهة النصره را در ادلب بمباران کردند.

یادآروی می کنیم، که بخش های شمالی و غرب ادلب که مشرف به مرز ترکیه است، در حال حاضر تنها مناطقی است که در اشغال تروریست‌های جبهة النصره باقی مانده و آغاز عملیات ارتش سوریه در این مناطق به گفت‌و‌گوهای سیاسی به خصوص رایزنی‌های روسیه و ترکیه وابسته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала