Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین ترکیب یوونتوسِ پیرلو؛ حضور کولوسفسکی، مک کنی و رونالدو + عکس

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEİtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon
İtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترکیب یوونتوس و سمپدوریا برای اولین هفته مسابقات لیگ ایتالیا اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک، تورینی ها که در سالهای اخیر قهرمان بلامنازع فوتبال ایتالیا بوده اند حالا چالش اول خود را مقابل سمپدوریا آغاز خواهند کرد تا همچنان در بالای جدول بمانند هر چند که امسال تیم هایی نظیر اینتر و میلان سخت تلاش خواهند کرد تا تاج را از بیانکونری ها بگیرند.

نکته جالب ترکیب یووه مربوط به حضور کولوسفسکی پدیده جوان سویدنی و 20 ساله است که به نظر می رسد پیرلو اعتماد زیاد به او دارد و حالا فرصتی طلایی در اختیارش  قرار داد. این بازیکن جوان می تواند یکی از پدیده های یووه باشد. 

ترکیب یووه با سیستم 1-4-5 برای بازی امشب بدین شرح است : شزنی، کوادرادو، بونوچی، کیلینی، دنیلو، فرابوتا، ربیو، مک کنی، کولوسفسکی، رمزی و کریستیانو رونالدو.

View this post on Instagram

A post shared by Juventus Top News (JTN) (@jtopnews) on

سمپدوریا نیز با این ترکیب وارد بازی امشب شده است: اودرو، برژینسکی، تونلی، کولی، اوگلو، دپائولی، تورسبی، اکدال، لریس، یانکتو، بوناتزولی.

پیچینینی قضاوت این بازی را به عهده خواهد داشت. سمپدوریا از جنوری 2013 تا کنون نتوانسته در خانه یووه برنده شود. در آن بازی مائورو ایکاردی برای سمپدوریا دبل کرد تا این تیم با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.سمپدوریا هیچ خرید جدیدی را در ترکیبش ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала