ریکارد روزانه موارد جدید ابتلا به کرونا در انگلیس

© Sputnik / Alessandro Rota /  مراجعه به بانک تصاویر ریکارد روزانه موارد جدید ابتلا به کرونا در انگلیس
ریکارد روزانه موارد جدید ابتلا به کرونا در انگلیس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات انگلیس از ثبت ریکارد روزانه موارد جدید ابتلا در این کشور پس از ماه می خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، آمارهای وزارت صحت انگلیس حاکی از شناسایی 4 هزار 422 مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 است که بیشترین آمار شناسایی مبتلایان پس از ماه می را نشان می‌دهد.
از سوی هم این وزارت گفته است که طی 24 ساعت گذشته به تعداد 27 نفر از بیماران کرونایی جان‌های خود را ازدست داده اند. با ثبت این آمار شمار کل جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در این کشور به 41 هزار و 750 نفر رسیده است.
با شناسایی مبتلایان جدید در این کشور تعداد افراد مبتلا به ویروس همه گیر کرونا به 390 هزار و 358 تن رسیده است.
این درحالیست که پیش از این محققان انگلیسی تستی برای تشخیص کووید-19 ابداع کرده اند که در 90 دقیقه ابتلا به این بیماری را با دقت 94 درصد تشخیص می دهد.
این تست «کووید نادج» (CovidNudge) نام دارد و دقت آن برای تشخیص ابتلاء به کووید -19 بیش از 94 درصد اعلام شده است. همچنین دقت این تست برای تشخیص نمونه‌های منفی نیز 100 درصد است.
شرکت «دی ان ای ناج»(DnaNudge) تست مذکور را طراحی کرده که به راحتی و کنار تخت بیمار قابل استفاده است. فرایند استفاده از این تست شامل جمع آوری نمونه سواب بینی و گلو از بیمار و قرارداد آن در یک کارتریج است که داخل ماشینی به اندازه جعبه قرار دارد. نمونه بیمار در این دستگاه تحلیل و بررسی می‌شود. به عبارت دقیق‌تر این دستگاه نشانه‌های ماده ژنتیکی متعلق به ویروس کرونا را ردیابی می‌کند.
دولت انگلیس ماه گذشته 161 میلیون پوند برای سفارش 5.8میلیون کارتریج و 5 هزار ماشین مخصوص به آن هزینه کرد. هر ماشین مخصوص این تست قابلیت پردازش 15 تست را در یک روز.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала