اشتباه محافظ وزیر خارجه بریتانیا برایش گران تمام شد

© AP Photo / Susan Walshاشتباه محافظ وزیر خارجه بریتانیا برایش گران تمام شد
اشتباه محافظ وزیر خارجه بریتانیا برایش گران تمام شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محافظ وزیر امور خارجه بریتانیا پس از آنکه سلاح پر خود را در زمان برگشت از سفر به امریکا در طیاره جا گذاشت از خدمت تعلیق شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گاردین، یک افسر حفاظت پولیس که برای محافظت از دومینیک راب وزیر امور خارجه بریتانیا وی را همراهی می‌کرد، بعد از آن که اسلحه‌اش را در طیاره جا گذاشت از خدمت تعلیق شده است.

طبق گزارش این روزنامه، او روز جمعه در بازگشت از سفر امریکا همراه وزیر امور خارجه بریتانیا، اسلحه‌ «گلاک 17» با کالیبر 9 میلی‌متری خود را در طیاره در میدان هوایی هیترو لندن جا گذاشت و یک خدمه نظافت آن را پیدا کرد.

سخنگوی پولیس متروپولیتن لندن گفت: ما از اتفاق رخ داده در پروازی به بریتانیا در روز جمعه 18 سپتمبر آگاه هستیم و آن را بسیار جدی تلقی می‌کنیم. افسر مربوطه از وظیفه عملیاتی خود تعلیق شده و تحقیقات داخلی درباره شرایط در حال انجام است.

در ماه فبروری هم محافظ دیوید کامرون، نخست‌وزیر پیشین بریتانیا تفنگش را در سرویس صحی طیاره جا گذاشته بود. بر اساس گزارش‌ها، گذرنامه‌های کامرون و این افسر هم کنار همان اسلحه یافت شد.

راب در هفته‌ای که گذشت به واشنگتن سفر کرد تا با مقامات ارشد امریکا از جمله مایک پمپئو وزیر امور خارجه این کشور درباره برگزیت و ایرلند شمالی مذاکره کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала