Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: رئال همیشه مدعی اصلی همه عناوین قهرمانی است

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید، در آستانه نخستین بازی لالیگا، این تیم را مدعی همه جام‌ها عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید یک‌شنبه شب کارش را در رقابت‌های لالیگا با یک هفته تأخیر به دلیل حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد کرد و در ورزشگاه آنوئتا به مصاف رئال سوسیداد می‌رود.

Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان
راموس - پرز؛ کاملاً برعکس مسی - بارتومئو

سرجیو راموس به عنوان کاپیتان رئال مادرید در مورد آغاز رقابت‌های لالیگا و اهداف این تیم با رسانه‌ها صحبت کرد و مدعی شد که این تیم در هر فصل مدعی همه جام‌های ممکن است.

او به رسانه‌های اسپانیایی گفت:« ما باید کم کم، گام به گام، بازی به بازی پیش برویم، اما ما مدعی همه جام‌ها هستیم و بنابراین باید خوب، با شدت خوب و ریتم خوب شروع کنیم تا فصل به نظر طولانی نرسد. ما در گذشته قهرمان لیگ و سوپرکاپ اسپانیا بودیم، اما شما نمی توانید در گذشته زندگی کنید. ما اهداف جدید داریم و برای کسب همه جام‌ها خود را مدعی می‌دانیم. این یک پیش فصل سخت و شدید بود و با وجود شرایط ناگوار، ما توانسته ایم در والدبباس به خوبی کار کنیم و کارهای آماده سازی زیادی انجام دهیم، اگرچه من با تیم ملی رفتم.»

راموس در مورد شرایط خودش صحبت کرد و یادآور شد که خیلی برای فصل جدید آماده و شگفت‌زده است.

او گفت:« من در این تابستان سخت کار کردم زیرا فوتبال آمادگی، رژیم و استراحت است.من اینجا بسیار خوشحالم و واقعاً منتظر شروع فصل هستم.»

این در حالی‌ست که رئال مادرید برای دفاع از عنوان قهرمانی کار دشواری دارد و دو حریف بزرگ چون بارسلونا و اتلتیکومادرید برای کسب این عنوان خود شان را آماده می‌سازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала