Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز برای آزمون ایتالیایی به پروجا رفت

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training
لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا برای دریافت پاسپورت B1 (پیش شرط شهروندی) ایتالیا رهسپار پروجا شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ با ورود لوئیز سوارز مُهاجم بارسلونا به پروجا برای شرکت در آزمون ایتالیا او مورد استقبال عکاسان، روزنامه نگاران و هواداران یوونتوس قرار گرفت.

رونالد کومان سرمربی جدید سوارز مازاد نیازهای نیوکمپ را اعلام کرده و همین موضوع علاقه وی به قهرمان ایتالیا را تسریع می‌کند اما با توجه به محدودیت آندره‌آ پیرلو به تعداد بازیکنان غیر اروپایی که می‌تواند آنها را در یک پنجره بدست آورد به مشکل روبرو کرده است. قهرمان سری آ به سوارز نیاز دارد تا امتحان خود را در پروجا بگذراند و دو تابعیت کسب کند تا انتقال در این ماه امکان پذیر شود.

سوارز اوایل روز پنجشنبه قبل از پرواز به پروجا برای امتحان دانشگاه با هم تیمی‌هایش در بارسلونا در تمرین شرکت کرد.

یوونتوس تابستان امسال وستون مک‌کنی هافبک ملی پوش برزیلی، آرتور ملو و هافبک یونایتد را به خدمت گرفته است و گزینه‌های خود را برای تعقیب این مُهاجم 33 ساله محدود کرده است.

مُهلت انتقال در 5 اکتبر بسته می‌شود اما حضور سوارز در دانشگاه پروجا در روز پنجشنبه روشن‌ترین نشانه‌ای است که نشان می‌دهد وی برای انتقال به تورین برای پیوستن به یوونتوس فشار می‌آورد.

سوارز با شلوارک کوتاه، مربیان و یک پیراهن سفید پوما به آنجا وارد شد که به دلیل مشکلات پزشکی مداوم برای بازیکنان در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا، ماسک به صورت زده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала