Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز به اتوئو جدید بدل خواهد شد؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این امکان وجود دارد که لوییز سوارز در بارسلونا به اتوئوی جدید بدل شود در حالی‌که سومین گل‌زن برتر باشگاه است.

به گزارش اسپوتنیک؛ ممکن است لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه‌ایی بارسلونا در نهایت اتوئوی جدید شود. او از نظر فوتبالی از اسطوره باشگاه پیشی گرفته است اما جدایی وی از این تیم در حال جستجو "تیم جدید" به عنوان شماره "9" است. این بازیکن با 198 گل زده سومین گلزن برتر تاریخ بارسا است در حالی که اسطوره کامرونی 130 گل زده بود.

وقتی گواردیولا در سال 2008 زمام امور بارسا را ​​به دست گرفت در انقلابی شبیه انقلابی که اکنون تیم به آن نیاز دارد، تیمش را بازسازی کرد. او گفت که سه "بازیکن بزرگ" مانند رونالدینیو، دکو و اتوئو را در رختکن نمی‌خواهد. دو نفر اول این باشگاه را ترک کردند اما ستاره کامرونی حاضر به ترک نیوکمپ نشد. به حدی که او در آخر ماندنی شد و پپ از او استفاده کرد و این امر در فصل اولین سه‌گانه‌ تاریخ بارسا تعیین کننده بود. سال بعد گواردیولا موفق شد از شر اتوئو خلاص شود و ابراهیموویچ بحث برانگیز و زودگذر در نهایت به رختکن بلوگرانا رسید.

به نظر می‌رسد لوئیز سوارز قصد دارد در یک فصل مشابه بازی کند. او اگر سال کامل قرارداد را دریافت نکند در برابر جدایی از بارسا مقاومت می‌کند. از آنجا که باشگاه حاضر نیست به او پول بدهد تا در تیم دیگری بازی کند گزینه ماندن او در تیم نزدیکتر و نزدیکتر به نظر می‌رسد ... و کومان تصمیم می‌گیرد که با او چه کند.

کومان در صورت لزوم همان کاری را خواهد کرد که گواردیولا با اتوئو انجام داد: از آن استفاده کنید. در حقیقت مربی هالندی قبلاً به مُهاجم اروگوئه‌ای گفته است كه اگر او بماند بازی خواهد كرد. و مشکل حل شد راه حل بدی نیست که ببینید بازار انتقالات چگونه است. ادامه یک فصل دیگر با سوارز (البته برای رضایت شریک زندگی / دوستش لئو مسی) جایگزین قابل توجهی نیست به خصوص با توجه به این‌که به نظر می‌رسد این فوتبالیست گزینه پیوستن به یوونتوس را به طور قطعی رد کرده است.

اگر سرانجام سوارز بماند باید از او استفاده شود. شاید نه به عنوان یک شروع کننده اما حداقل برای نیمکت نشینی. بارسا باید سعی کند 15 میلیون یورو دستمزد او را پایان دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала