Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی سابق رئال مادرید: پاریس مقصد خوبی برای بازنشستگی «لیونل مسی» است

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Лионель Месси
Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن و مربی سابق تیم جوانان رئال مادرید در مورد مقصد فوق ستاره بارسلونا در اواخر دوران فوتبالش نظرات جالبی بیان کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، خورخه والدانو، بازیکن و مربی سال‌های 1991 – 1992 تیم نوجوانان رئال مادرید به این باور است که پاریس مقصد مناسبی برای لیونل مسی در پایان دوران فوتبال خواهد بود.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
مسی دومین میلیاردر جهان فوتبال + عکس
والدانو پیوند به حضور مسی در فرانسه گفته:«هیچ ایده‌ای ندارم که چه اتفاقی در طول فصل خواهد افتاد. نمی‌دانم که این مسئله با فکس تهدیدآمیز مسی خاتمه می‌یابد یا هر دو طرف در طول فصل با هم کنار می‌آیند. این مسئله به رئيس جدید و نتایج مربوط است که همیشه مسیر را برای باشگاه‌های بزرگ مشخص می‌کند و البته تمایل مسی. او سال آینده 34 ساله خواهد شد. نمی‌دانم که لیگ برتر انگلیس که یک لیگ فوق‌العاده رقابتی است برای خداحافظی مسی جای خوبی است یا خیر.»
او در پایان صحبت‌هایش همچنان در این خصوص اظهار داشت:«پاریس برای او راحت‌تر است و مقصد مناسبی برای سال‌های آخر دوران فوتبال یک نابغه به نظر می‌رسد. او می‌داند که چگونه در طول بازی استراحت کند و قبول نمی‌کند که تعویض شود. برای مسی و حضورش در یک لیگ دیگر ترس داشتم. برای من بهترین خبر این است که در این لیگ بماند. او بهترین بازیکن جهان است. نه تنها برای تصویری که ارائه می‌دهد بلکه به دلیل لذت‌بخش بودن مشاهده بازیکنی در چنین سطح!»

در اوج شایعات مربوط به جدایی مسی مشخص شد تیم‌هایی چون منچستر سیتی و پاریسن‌جرمن جزء مهم‌ترین تیم‌های خواهان مسی هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала