Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت بیل برای جدایی از رئال مادرید

© REUTERS / Sergio PerezUEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal.
UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم ولزی رئال مادرید آماده شده تا با پذیرفتن پیشنهاد یونایتد به صورت قرضی راهی این باشگاه شود.

به گزارش اسپوتنیک، سه هفته به پایان پنجره نقل‌وانتقالات مانده است و هنوز سرنوشت گرت بیل مهاجم ولزی رئال مادرید مشخص نیست.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
پایان ماجرا؛ «گرت بیل» یونایتد را انتخاب کرد

این بازیکن که وضعیت مطلوبی در رئال مادرید ندارد، تنها یک پیشنهاد قرضی یک ساله از منچستریونایتد دارد و می‌تواند راهی الدترافورد شود.

بیل قبل از این آماده نبود تا راهی این باشگاه شود زیرا احساس می‌کرد دستمزدش کاهش خواهد یافت اما حالا و پس از آن‌که آگاه شد دستمزد سالانه 15 میلیونی خود را دریافت خواهد کرد، آماده شده است تا راهی انگلیس شود.

هدف اصلی یونایتد جیدون سانچو است و این باشگاه در صورتی‌که موفق به جذب این بازیکن نشود، به جذب بیل اقدام خواهد کرد آن‌هم در صورتی‌که رئال مادرید نیمی از دستمزد این بازیکن را پرداخت کند.

باشگاه رئال مادرید آمادگی نشان داده است تا نیمی از دستمزد این بازیکن را پرداخت کند و از شر او رهایی یابد.

بیل در حالی آماده پیوستن به یونایتد شده است که امروز خبرهای مبنی بر علاقه تاتنهام به این بازیکن در رسانه‌های انگلیس نشر شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала