Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام عجیب نیمار پس از اخراج: متاسفم که یک مشت به دهن آن احمق نزدم! + عکس

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پایان بازی پی‌اس‌جی و المپیک مارسی به یکی از جنجالی ترین اتفاقات سال‌های اخیر تبدیل شد. پنج بازیکن شامل نیمار کارت سرخ دریافت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار پاری‌سن‌جرمن برابر مارسی بسیار جنجالی و پر اتفاق بود. این بازی که با یک گل به سود مارسی به پایان رسید 5 اخراجی داشت. نیمار ستاره برازیلی پاریسی‌ها هم در دقیقه 99 با کارت سرخ از بازی اخراج شد.

نیمار به پشت سر آلوارو گونزالس ضربه زد که البته مدعی بود که به خاطر توهین نژادپرستانه بازیکن مارسی این ضربه را زد. ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن در پایان بازی در پیامی عجیب در صفحه توییترش نوشت:«تنها پشیمانی من این است که به صورت آن احمق (آلوارو گونزالس) ضربه نزدم!»

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca) on

این فوق ستاره برزیلی مدعی شد که بازیکن مارسی با دو عبارت زشت «میمون سیاه» و «سیاه لعنتی» به او توهین نژادپرستی کرده است البته ویاش بواش، سرمربی مارسی بعد از بازی چنین چیزی را رد و تاکید کرد که بازیکن او به نیمار توهین نژادپرستی نکرده است. البته این اولین باری نبود که نیمار در مقابل المپیک مارسی کارت سرخ دریافت می کند.

در سال 2017 نیز بازیکن برازیلی در اولین فصلش در پاریس به علت درگیری با اوکامپوس از زمین اخراج شده بود. نیمار بازی پی‌اس‌جی و متز را قطعا از دست می‌دهد هر چند که شاید حرف‌های جنجالی او باعث تشدید محرومیت برایش شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала