Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم پی‌اس‌جی به فروش امباپه با مبلغ هنگفت

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن تصمیم گرفته است تا کلیان امباپه 21 ساله را با مبلغ هنگفت به فروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کلیان امباپه با باشگاه پاریسن‌جرمن تا سال 2022 اعتبار دارد و این بازیکن اخیراً به باشگاه اطلاع داده است که در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد.

باشگاه پاریسن‌جرمن که خواهان ماندن این بازیکن بود و تلاش زیادی برای تمدید قرارداد او انجام داده است، حالا مطمئن شده است که او در این باشگاه نخواهد ماند و تصمیم گرفته است تا او را به فروش برساند.

براساس گزارش سان، پاریسی‌ها تصمیم دارند تا این بازیکن را 300 میلیون یورو به هر باشگاهی که او بخواهند، به فروش برسانند.

هیچ‌ باشگاه با توجه به شرایط بد اقتصادی آماده پرداخت چنین مبلغی نخواهد بود و فروش او با این مبلغ ناممکن به نظر می‌رسد.

رئال مادرید که یکی از مشتریان جدی امباپه محسوب می‌شود، آماده است تا در پایان فصل برای امباپه 100 تا 150 میلیون یورو هزینه کند.

گفته می‌شود که باشگاه منچسترسیتی در صورت کاهش این مبلغ ممکن برای جذب امباپه اقدام کند زیرا این باشگاه آماده بودند برای مسی نزدیک به 200 میلیون یورو هزینه کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала