چین جدیدترین کشتی‌های روسیه را «برگ برنده غیرمنتظره» نامگذاری کرده است

© Sputnik / Aleksandr Gal'perin /  مراجعه به بانک تصاویر چین جدیدترین کشتی‌های روسیه را «برگ برنده غیرمنتظره» نامگذاری کرده است
چین جدیدترین کشتی‌های روسیه را «برگ برنده غیرمنتظره» نامگذاری کرده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چین جدیدترین کشتی‌های نیروی دریایی روسیه از پروژه 22160 را «برگ برنده غیرمنتظره» خواند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سوهو، کارشناسان نظامی از چین جدیدترین کشتی‌های نیروی دریایی روسیه از پروژه 22160 را برگ برنده غیرمنتظره خواندند.

فوربس از قدرتمندترین کشتی جنگی روسیه پرده برداشت - اسپوتنیک افغانستان
فوربس از قدرتمندترین کشتی جنگی روسیه پرده برداشت

کارشناسان می‌گویند: «کشتی با ظرفیت فقط 1800 تُن، با یک توپ قدرتمند و یک سیستم دفاع هوایی کوتاه برد مجهز شده است». ویژگی اصلی کشتی‌های جدید روسی رازداری و توانایی پرتاب راکت‌های کروز کالیبر می‌باشد.

در عین حال، به لطف سلاح‌های قدرتمند و ویژگی‌ها در حال اجرا، این واحدهای رزمی گسترده‌ترین وظایف را انجام می‌دهند. موفقیت این پروژه همچنان با این واقعیت مشهود شده است که در ابتدا ارتش روسیه قصد ساخت چهار کشتی از پروژه 22160 را داشت و سپس تعداد آنها به 12 افزایش یافته است.

در ماه می گزارش شد که نیروی دریایی روسیه برای دفاع از زیردریایی های استراتژیک و پایگاه دریایی مرتبط در مقابل زیردریایی های دشمن «گله شکارچی» را می‌رستد. بر اساس اطلاعات آنها، «گله شکارچی» شامل هلیکوپترهای ضد قایق کا-27، کشتی های کوچک ضد قایق و کشتی های گشت جدید پروژه 22160 «واسیلی بیکوف» است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала