ترامپ از بی‌توجهی به نامزدی خود برای دریافت جایزه صلح نوبل خشمگین شد

© AP Photo / Evan Vucciترامپ از بی‌توجهی به نامزدی خود برای دریافت جایزه صلح نوبل خشمگین شد
ترامپ از بی‌توجهی به نامزدی خود برای دریافت جایزه صلح نوبل خشمگین شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، کانال‌های تلویزیونی امریکا را به دلیل نادیده گرفتن اش به عنوان نامزد جایزه صلح نوبل، سرزنش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در جمع هواداران خود در نوادا، کانال‌های تلویزیونی امریکا را به دلیل این که نامزدی او را برای دریافت جایزه صلح نوبل نادیده گرفته اند، سرزنش کرد.

آقای ترامپ با عصبانیت گفت: باراک اوباما بلافاصله بعد از به قدرت رسیدن جایزه صلح نوبل را دریافت کرد. در حقیقت او حتی دلیل دستیابی به این جایزه را نمی داند البته در این زمینه باید حق را به او داد چرا که هیج کسی نمی داند چرا این جایزه به اوباما داده شد.

دونالد ترامپ نامزد جایزه صلح نوبل شد  - اسپوتنیک افغانستان
دونالد ترامپ نامزد جایزه صلح نوبل شد

او ادامه داد: من کارهای زیادی برای صلح انجام دادیم و به همین خاطر دو روز پیش برای دریافت این جایزه نامزد شدم.

ترامپ افزود که نامزدی خود را بسیار مهم می‌داند و نمی فهمد چرا کانال‌های تلویزیونی این خبر را دور می‌زنند. «تصور کنید، رئیس‌جمهور کشور شما نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شده است، و پوشش خبری عصر در  ABC، اگر چه آنها وحشتناک هستند، CBS که همچنان وحشتناک است و از همه بدتر کانال تلویزیونی NBC – حتی یک اشاره هم در مورد این خبر صحبت نکرد».

پیش از این «توبرینگ گدی» یکی از اعضای پارلمان ناروی ترامپ را برای دستیابی به جایزه صلح نوبل معرفی کرد. او اعلام کرد که رئیس‌جمهور کنونی امریکا با توجه به نقشی که در توافق‌نامه عادی سازی روابط امارات و اسرائیل داشت شایستگی کسب این جایزه را دارد.

اوباما نه ماه پس از به قدرت رسیدن در سال 2009 میلادی جایزه صلح نوبل را دریافت کرد. این جایزه به دلیل «تلاش های استثنایی برای تقویت دیپلماسی بین‌المللی و همکاری های انسانی» اهدا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала