Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار هم کرونا را شکست داد

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور پس از موفقیت در مبارزه با بیماری کووید 19 بزودی به تمرینات پی‌اس‌جی ملحق خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، تست کرونای مجدد نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، منفی شد و این بازیکن اعلام کرد که از این موضوع بسیار خوشحال است و به تمرینات تیمش بازخواهد گشت. 

مهاجم تیم ملی برازیل یکی از چندین بازیکن تیم فرانسوی بود که به این بیماری مبتلا شدند. او یکی از اعضای حاضر در مهمانی بود که در سفر پس از پایان فصل به ایبیزا حضور داشت. شیوع ویروس کرونا در جزیره بالریک تایید شد و نیمار نیز جز کسانی بود که برای حضور در چنین تعطیلاتی مورد انتقاد قرار گرفت.

بسیاری از بازیکنان پی اس جی به این بیماری مبتلا شدند که از جمله آنها آنخل دی ماریا، لینادرو پارادس، مائورو ایکاردی، کیلور ناواس و مارکینیوس بودند. همه این بازیکنان در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

دوران قرنطینه نیمار به پایان رسیده و او با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی به میلیون‌ها دنبال کننده خود خبر داد که از تست دومش منفی شده است. این بازیکن نوشت: " من به تمرینات باز خواهم گشت، بسیار خوشحال هستم. رهایی از کرونا. "

نیمار حالا می‌تواند بار دیگر تنها روی فوتبالش تمرکز کند. پی اس جی در آخرین دیدار فصل 20 -2019 در فینال لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ شکست خورد تا از رسیدن به رویای دیرینه خود بازبماند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала