شوخی لاوروف درباره جایگاه دومی روسیه به خاطر دخالت در امور امریکا 

© Sputnik / Press service of the Ministry of Foreign affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر شوخی لاوروف درباره جایگاه دومی روسیه به خاطر دخالت در امور امریکا 
شوخی لاوروف درباره جایگاه دومی روسیه به خاطر دخالت در امور امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه به شوخی گفت، که روسیه از این که در جایگاه دوم مداخله گر در انتخابات ریاست جمهوری امریکا قرار گرفته، آزرده خاطر است. 
لاوروف: امریکا کوشش دارد تعهدات بین‌المللی را از خود حذف کند - اسپوتنیک افغانستان
لاوروف: امریکا کوشش دارد تعهدات بین‌المللی را از خود حذف کند

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، وزیر خارجه چین و دیگر سیاستمداران جهان که در یک کنفرانس خبری به پرسش های خبرنگاران پاسخ می داد، به شوخی درباره جایگاه دوم روسیه میان کشورهای ایران، چین و روسیه از دیدگاه تحلیلگران امریکایی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: "بر اساس تخمین آنها در این رقابت جمهوری خلق چین برنده است و ما در مقام دوم قرار می گیریم، اما ما از این خاطر آزرده هستیم، چرا که ما همیشه عادت داریم در مقام نخست باشیم". 
سرگئی لاوروف با کنایه خاطرنشان کرد، که روسیه از قرار گرفتن در مکان دوم در لیست کشورهایی که به گفته واشنگتن پیش از انتخابات ریاست جمهوری آینده در امور داخلی ایالات متحده دخالت می کنند، آزرده خاطر است.
در آستانه ایالات متحده امریکا به دلیل ادعای "دخالت" در انتخابات امریکا، سه شهروند روسیه و یک شهروند اوکراین را تحریم کرد. روسیه بارها اتهامات مربوط به تلاش برای تأثیرگذاری بر روندهای دموکراتیک در کشورهای مختلف را رد کرده و دیمیتری پسکوف دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری آنها را "کاملاً بی اساس" خواند.
یادآوری می کنیم، که انتخابات ایالات متحده در تاریخ 3 نوامبر برگزار می شود، دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی امریکا، برای دوره دوم نامزد ریاست جمهوری از طرف جمهوری خواهان خواهد شد و با جو بایدن نامزد حزب دموکرات مبارزه خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала